Jump to content
Joriz

The Independence Day Special beschikbaar in GTA Online!


gallery_1_5_40718.jpg

Er is weer een fantastische update voor GTA Online! Deze keer helemaal in het teken van de Amerikaanse onafhankelijkheid! Tijd om die red white and blue vlag (niet de Nederlandse puh2.gif) te laten wapperen op Independence Day. Op 4 juli 1776 werd de Verenigde Staten namelijk afhankelijk van Engeland, wat tot vandaag de dag in Amerika grootst wordt gevierd.

Ook dus in GTA Online dankzij deze 74 MB grote update die Rockstar Games zojuist heeft uitgebracht. De update brengt tijdelijk nieuwe voertuigen, wapens en kleding in GTA Online toe. Daarnaast zijn de voertuigen en wapens ook vindbaar in het singleplayer gedeelte van GTA5.

Alle dingen voor de update zijn dus tijdelijk aan te schaffen (tot halverwege juli). Als je eenmaal een van de nieuwe dingen hebt kan je die wel oneindig blijven gebruiken. smile3.gif

NIEUWE VOERTUIGEN

Twee nieuwe typisch Amerikaanse voertuigen zijn nu beschikbaar in GTA Online Vapid 'The Liberator' Monster Truck ($742.014) en de Western Sovereign cruise motor ($120.000). Natuurlijk kan je ook nog eens een toeter toevoegen die de tonen van het Amerikaanse volkslied toetert!

Je kan met de Monster Truck bijna overal over heen rijden!

puh2.gif

Lekker cruisen met je Harley over de Amerikaanse snelwegen!

NIEUWE WAPENS

Natuurlijk zijn ook twee wapens toegevoegd die typisch bij Independence Day horen. Namelijk een wapen waarmee je vuurpijlen kan lanceren en een klassiek musket wapen.

NIEUWE KLEDING

Om het nog eens af te maken is er typisch Amerikaanse 40 nieuwe kledingstukken beschikbaar door helemaal in thema door het spel te gaan!

gallery_1_5_90982.jpg

NOG MEER NIEUWS

Natuurlijk zijn er ook vele details verbeterd en toegevoegd met deze vijftiende update aan GTA Online. Namelijk:

  • Vier types vuurwerk kunnen worden gekozen bij Ammu-Nation in de kleuren rood, wit en blauw.
  • Een nieuwe parachute rookkleur is beschikbaar. De kleur verandert automatisch tussen rood, wit en blauw.
  • Patriot Smoke is beschikbaar bij Los Santos Customs zodat je bandenrook automatisch wisselt tussen rood, wit en blauw.
  • 12 nieuwe dierenmaskers zijn toegevoegd aan Vespucci Movie Masks
  • Vier nieuwe toeters zijn toegevoegd aan de mod shop.
  • Een nieuw Mullet kapsel van dames en heren.
  • Stars n Stripes schmink is toegevoegd aan de Barber Shop en Salon.
  • Zeven nieuwe normale en goedkope plattelandshuizen zijn toegevoegd aan de Dynasty 8 website.
  • Spelers kunnen nu in de ‘The Leviathan’ achtbaan en in het reuzenrad op de Del Perro Pier.
  • On Call mode is toegevoegd aan de Quick Job optie op je telefoon. Spelers kunnen nu in Freeroam blijven doorspelen totdat de sessie genoeg spelers heeft.
  • Indien de speler een tatoeage koopt, deze later weer verwijdert en weer teurg laat zetten wordt enkel nog $100 in rekening gebracht.
  • Spelers ontvangen een hogere beloning voor het uitspelen van een Survival.
  • Een speler zijn Mental State gaat niet meer omhoog voor het doden van mercenaries. Ook door achtervolgende politie gaat het minder omhoog.
  • Mental State gaat niet omhoog voor het doden van spelers met een Bounty of wanneer spelers zich verdedigen met een bounty.
  • Spelers in LTS horen nu enkel nog hun medespelers.
  • Daarnaast zijn er vele details gefixt waaronder exploits.

Meer info is nog onderweg over een speciaal Independence Day weekend!

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Waardeloze DLC's? Ik vind er altijd wel weer mooie dingen tussen zitten. Het wapenarsenaal was in het begin al uitgebreider dan de gemiddelde GTA's (zelfs alle GTA's, nee?) en ze blijven er maar leuke dingen bij steken. Gisteren heb ik pas update 1.13 gedownload en dat antiek geweer was echt wel een leuke verrassing.

De musket ziet er ook leuk uit. Net zoals het hoort moet je om het schot herladen, zeer realistisch. Daar kan je zeer originele deathmatches mee maken.

De motors met hun Amerikaanse kleuren sla ik maar over, maar die monster truck ziet er ook wel vet uit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Yeah... weer een heerlijke tijd- en cashcardtrekkende niet veel zeggende DLC.

Val nog mee dat er geen patch bij zit die weer een aantal missies moeilijker maakt en de beloning terug schroeft.

Verder ziet het er aardig uit hoor...

Op na de grote vrij staande huizen!!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoe werkt het met die monster truck in online? Hij past vast niet in je garage. Moet je hem dan eenmalig kopen en dan komen ze(Pegasus?) hem steeds weer brengen? Ik ben denk ik nog het juiste leven daarvoor. Kan ik hem dan überhaupt wel krijgen in online?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een zeer grappige en goed gethematiseerde update. Nog eens een reden om wat rond te gaan kloten.

Het wapenarsenaal was in het begin al uitgebreider dan de gemiddelde GTA's (zelfs alle GTA's, nee?) en ze blijven er maar leuke dingen bij steken.

San Andreas had een grote hoeveelheid Melee-wapens, dus V moet daar voor onderdoen, maar haalt het stilaan in. Na deze update heeft V 1 wapen minder dan SA (en bij deze laatste zijn Silent-weapons aparte wapens, dus in feite is het wapenarsenaal in V uitgebreider)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Yeah... weer een heerlijke tijd- en cashcardtrekkende niet veel zeggende DLC.

Val nog mee dat er geen patch bij zit die weer een aantal missies moeilijker maakt en de beloning terug schroeft.

Toch is het wel ge-wel-dig hoe mensen elke keer weer over het zelfde kunnen zeiken met een nieuwe update, heist dit, cashcard dat... wtf he je hoeft het spel toch niet te spelen.... :@

Ik vind het wel gaaf dat ze dit soort dingen doen, tuurlijk mag die heist van mij komen maar zolang hij er niet is vermaak ik me prima met m'n online vrienden en het gene

wat het spel Wel te bieden heeft... Alsof het spel alleen maar om die heist draait... :cab:

:bier:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

On Call mode is toegevoegd aan de Quick Job optie op je telefoon. Spelers kunnen nu inFreeroam blijven doorspelen totdat de sessie genoeg spelers heeft

Dit is dus heel erg mooi :)[/color

oke oke eigelijk zijn ze allemaal mooi

eindelijk kan ik als een pauper door het leven in gta online :D

Bewerkt: door Mrkwark

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...