Jump to content
Joriz

GTA Online: The Independence Day Event Weekend!


gallery_1_5_110365.jpg

Omdat het morgen in de Verenigde Staten Independence Day is en we hier ook al een speciale update in GTA Online voor hebben gekregen is het tijd voor een speciaal event. Vanaf vandaag t/m zondag 6 juli zijn er weer allemaal bijzonder dingen in GTA Online te doen waarbij extra veel RP en GTA$ kunnen worden verdiend!

ONTVANG DUBBEL GTA$ EN DUBBEL RP WANNEER JE DE INDEPENDENCE DAY SPECIAL EVENT PLAYLIST SPEELT!

Rockstar Games heeft weer een speciale playlist voor ons gemaakt. Met de "Independence Day Special Event" Playlist kan je diverse races doen met een super Amerikaans karakter. Namelijk races met de nieuwe Liberator monstertuck en de Sovereign motor. Als je deze playlist dus speelt ontvang je dubbel RP en dubbel GTA$. De playlist is op te starten vanuit het GTA Online menu.

75% KORTING OP AIRSTRIKES

Typisch Amerikaans zijn natuurlijk privélegers waarbij Merryweather natuurlijk het 'slechtste' voorbeeld is. Tijdens het event kan je ze opbellen voor een airstrike (luchtaanval) met 75% korting om voor een flinke explosie te zorgen smile3.gif

25% KORTING OP HEAVY AMMO

Ammu-Nation heeft tijdens independence day ook een knallende aanbieding! Je ontvangt maar liefst 25% korting op de volgende zware wapens: RPG's, granaatlanceerders en miniguns.

FREE PEGASUS DELIVERIES FOR EZ ACCESS TO THE LIBERATOR MONSTER TRUCK

Pagasus bezorgd tijdens dit event weekend kosteloos de Liberator Monster Truck zodat je er even een flink proefritje in kan maken.

#INDEPENDENCEDAY SNAPMATIC CONTEST

Ook mooie Snapmatic foto's worden weer beloond. Maak een typisch Amerikaanse foto. Of je nu de Liberator op de foto zet terwijl je over Aziatische/Europese autootjes heen rijdt of dat je flink wat vuurwerk afsteekt in je nieuwe krot in Paleto Bay maakt niet uit. Zolang je foto maar creatief, grappig of mooi is en dat Amerikaanse patriottisme goed in beeld brengt. Zorg ervoor dat je de snapmatic tagged met #INDEPENDENCEDAY en maak kans op GTA$1M en een AMERICA nummerplaat! (kleine lettertjes)

THE ROCKSTAR BROADCAST "INDEPENDENCE DAY SPECIAL" LIVE STREAM: AMERICA TEGEN GROOT-BRITTANNIE

Vanmiddag is het niet tijd voor een theefeestje (tea party). Rockstar Games NYC gaat namelijk de strijd aan tegen de GTA V O'Clock crew in Londen.

De stream start vanavond om 20:00 en zal natuurlijk weer worden gepresenteerd door Lazlow! Live meekijken kan via Rockstar Games Twitch Channel

INDEPENDENCE DAY GEAR GIVEAWAY SWEEPSTAKES

Al is de kans redelijk klein dat je wint is meedoen weer mogelijk in één klik! Maak kans op één van de vijf exclusieve prijspakketten met daarin een GTA5 aluminium honkbalknuppel, Patriot Beer beker, GTA4 foam vinger, Statue of Happiness beeldje, Vice City strandbal en een GTA5 Los Santos reddingsbrigade T-shirts. Ook geeft Rockstar nog 10 troostprijzen weg met een GTA5 T-shirt. Meedoen kan via http://socialclub.ro...ames.com/events (kleine lettertjes)

gallery_1_5_46019.jpg

NEDERLANDSE GTA ONLINE MEETINGS

Natuurlijk gaan wij Nederlandstalige ook flink in GTA Online aan de slag. Zo hebben we morgenavond een speciale meeting in zomer strandthema. Geef je snel op want er zijn nog enkele plaatsen vrij! smile3.gif

Bron Event: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Er staat dat de the Liberator gratis kan worden geleverd door pegasus. Of is dit weer een grapje? :7

Hij kan inderdaad gratis worden geleverd..... mits je hem gekocht hebt. Normaal gesproken vraagt Pegasus een bepaald bedrag voor hun diensten. Dit zal dit weekend gratis zijn, dus mocht je de Liberator in GTA:O willen bezitten zal je hem toch echt moeten kopen.

Pegasus vraagt $200 voor het leveren van een voertuig of vliegtuig.

ja maar voor de monstertruck niks :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo,

Ik weet niet waarom maar ik kan geen eigen forum maken dus daarom post ik dit op andere forums.

Ik ben inmiddels level 39 op GTA Online maar ik heb Martin nog steeds niet als contact.

Ik heb al 3 keer een job alleen uitgevoerd voor hem (omdat de andere leavden). En ik heb al meer dan 10 keer met een groepje een opdracht uitgevoerd.

Ik wil graag weten hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen.

Groetjes, LePetitGamer-

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo,

Ik weet niet waarom maar ik kan geen eigen forum maken dus daarom post ik dit op andere forums.

Ik ben inmiddels level 39 op GTA Online maar ik heb Martin nog steeds niet als contact.

Ik heb al 3 keer een job alleen uitgevoerd voor hem (omdat de andere leavden). En ik heb al meer dan 10 keer met een groepje een opdracht uitgevoerd.

Ik wil graag weten hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen.

Groetjes, LePetitGamer-

Waar heb je Martin voor nodig dan? Volgens mij is hij niet een van de belangrijkste personen die je in je contactlijst moet hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo,

Ik weet niet waarom maar ik kan geen eigen forum maken dus daarom post ik dit op andere forums.

Ik ben inmiddels level 39 op GTA Online maar ik heb Martin nog steeds niet als contact.

Ik heb al 3 keer een job alleen uitgevoerd voor hem (omdat de andere leavden). En ik heb al meer dan 10 keer met een groepje een opdracht uitgevoerd.

Ik wil graag weten hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen.

Groetjes, LePetitGamer-

Waar heb je Martin voor nodig dan? Volgens mij is hij niet een van de belangrijkste personen die je in je contactlijst moet hebben.

Martin heeft wel de missies waarmee je het meeste verdiend ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo,

Ik weet niet waarom maar ik kan geen eigen forum maken dus daarom post ik dit op andere forums.

Ik ben inmiddels level 39 op GTA Online maar ik heb Martin nog steeds niet als contact.

Ik heb al 3 keer een job alleen uitgevoerd voor hem (omdat de andere leavden). En ik heb al meer dan 10 keer met een groepje een opdracht uitgevoerd.

Ik wil graag weten hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen.

Groetjes, LePetitGamer-

Waar heb je Martin voor nodig dan? Volgens mij is hij niet een van de belangrijkste personen die je in je contactlijst moet hebben.

Martin heeft wel de missies waarmee je het meeste verdiend ;)

Oke. Wist ik niet. Maar daar deed hij het niet voor volgens mij want missies van Martin had hij al wel gespeelt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo,

Ik weet niet waarom maar ik kan geen eigen forum maken dus daarom post ik dit op andere forums.

Ik ben inmiddels level 39 op GTA Online maar ik heb Martin nog steeds niet als contact.

Ik heb al 3 keer een job alleen uitgevoerd voor hem (omdat de andere leavden). En ik heb al meer dan 10 keer met een groepje een opdracht uitgevoerd.

Ik wil graag weten hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen.

Groetjes, LePetitGamer-

Waar heb je Martin voor nodig dan? Volgens mij is hij niet een van de belangrijkste personen die je in je contactlijst moet hebben.

Nou de missies van Martin vind ik wel leuk en daarmee verdien je veel geld. Ik wil graag wat meer auto´s kopen en wapens maar dat duurt zo lang. Want metde missies van bijvoorbeeld Lester verdien je 3.000 per missie met die van Martin gemiddeld 15.000

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...