Jump to content

KNVB Beker


BoerTijger

Recommended Posts

Ik ben dan wel een Ajacied, maar hoop toch dat Feyenoord de KNVB beker wint.

Hebben de supporters ook weer eens wat te vieren op De Coolsingel, want de laatste keer dat ze iets wonnen was in 2008.

Dat hoop je toch niet als echte supporter :t
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    12

  • MovieGamer

    7

  • Froodooo

    5

  • _Night-Men_

    5

In het Eredivisie-topic had ik gelezen dat dat toch bij een kampioenschap was? :puh:

Had volgens mij gezegd dat ik mee zou feesten bij een eventueel Kampioenschap/bekerwinst.

Verder over die andere quote van jou met betrekking dat ik hoopte dat Feyenoord won ondanks Ajacied.

Ik woon wel in Rotterdam dus een klein beetje respect voor die club kan geen kwaad. ;)

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

In het Eredivisie-topic had ik gelezen dat dat toch bij een kampioenschap was? :puh:

Had volgens mij gezegd dat ik mee zou feesten bij een eventueel Kampioenschap/bekerwinst.

Verder over die andere quote van jou met betrekking dat ik hoopte dat Feyenoord won ondanks Ajacied.

Ik woon wel in Rotterdam dus een klein beetje respect voor die club kan geen kwaad. ;)

Ik snap sowieso niet waarom iemand geen respect voor bijvoorbeeld feyenoord heeft als diegene zelf voor ajax is. Meteen onzin zoals "bommen op rotterdam" of naar de kuip gaan alleen maar om te rellen. Maar goed, ik kijk zelf toch nooit voetbal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax is mijn nr 1, Feyenoord is mijn nr 2. Dus mocht Ajax landskampioen worden, dan is dit voor mij de meest ideale situatie. Verder hoorde ik gister veel Feyenoord fans nog zeggen liever Ajax dan PSV kampioen: "Ik haat Ajax, maar nog liever Ajax dan een club zonder ziel." Dus Noretz is zeker niet de enige (ook al is het andersom).

Link to comment
Delen op andere websites

In het Eredivisie-topic had ik gelezen dat dat toch bij een kampioenschap was? :puh:

Had volgens mij gezegd dat ik mee zou feesten bij een eventueel Kampioenschap/bekerwinst.

Verder over die andere quote van jou met betrekking dat ik hoopte dat Feyenoord won ondanks Ajacied.

Ik woon wel in Rotterdam dus een klein beetje respect voor die club kan geen kwaad. ;)

Ik snap sowieso niet waarom iemand geen respect voor bijvoorbeeld feyenoord heeft als diegene zelf voor ajax is. Meteen onzin zoals "bommen op rotterdam" of naar de kuip gaan alleen maar om te rellen. Maar goed, ik kijk zelf toch nooit voetbal.

Nee precies. Ik ben dagelijks met voetbal bezig en ik kijk echt met afschuw naar het kinderachtige gedrag van volwassenen die voor een bepaalde club zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zo een eentje "die geen respect heeft" voor Feyenoord. AL is dat misschien niet de goede verwoording. Ik ben gewoon altijd hartstikke blij als PSV of Feyenoord weer eens verliest of enorm falen. ALs je dan bijvoorbeeld Kuyt helemaal terneergeslagen in een interview tevoorschijn komt na een nederlaag, dat vind ik heerlijk.

Maar is dat geen respect hebben of is dat rivaliteit. Jullie mogen dat kinderachtig vinden, maar ik vind dat dat er bij hoort. Ik ga nu iets zeggen waar jullie het dus duidelijk niet mee eens zijn: "Je kan niet voor Ajax en Feyenoord tegelijkertijd zijn. Simpelweg omdat het gewoon elkaars grootste rivalen zijn"

Daarbij wil nog wel zeggen dat ik Feyenoord bijvoorbeeld nooit voor "Kakkerlakken" of iets dergelijks uitmaak. Dat hoort niet bij die (gezonde) rivaliteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zo een eentje "die geen respect heeft" voor Feyenoord. AL is dat misschien niet de goede verwoording. Ik ben gewoon altijd hartstikke blij als PSV of Feyenoord weer eens verliest of enorm falen. ALs je dan bijvoorbeeld Kuyt helemaal terneergeslagen in een interview tevoorschijn komt na een nederlaag, dat vind ik heerlijk.

Maar is dat geen respect hebben of is dat rivaliteit. Jullie mogen dat kinderachtig vinden, maar ik vind dat dat er bij hoort. Ik ga nu iets zeggen waar jullie het dus duidelijk niet mee eens zijn: "Je kan niet voor Ajax en Feyenoord tegelijkertijd zijn. Simpelweg omdat het gewoon elkaars grootste rivalen zijn"

Daarbij wil nog wel zeggen dat ik Feyenoord bijvoorbeeld nooit voor "Kakkerlakken" of iets dergelijks uitmaak. Dat hoort niet bij die (gezonde) rivaliteit.

Gezonde rivaliteit is juist goed. En dat je Kuyt bijvoorbeeld niet mag kan je niks aan doen omdat je waarschijnlijk dan gewoon zo bent en dat kun je niet veranderen. Ik doel meer op personen die het hoogst springen wanneer 'Wie niet springt die is een jood' door de Kuip gaat. Ik walg er echt van dat dit soort liederen door vele jongeren gewoon normaal gevonden worden.

Ik ben zelf niet echt een fan van Feyenoord maar daar gaat wel vaak sterk mijn voorkeur naar uit. Tegelijkertijd kan ik ook genieten van Ajax of PSV die het goed doen in de Champions league. Ook kan ik best wel respect op brengen wanneer een van de twee een prijs wint. Ik snap niet dat veel Ajax supporters er bijvoorbeeld niet tegen kunnen dat Feyenoord weer een keer de beker heeft gewonnen, ze zouden juist weer blij moeten zijn dat de rivaliteit groter aan het worden is wanneer Feyenoord weer echt mee gaat doen om het kampioenschap.

Als je kijkt naar bijvoorbeeld Engeland, heel Engeland staat nog stil bij het hillsborough-drama. Wat doen we in Nederland als een supporter te overlijden komt? Ohja dan gaan we met ze alle een heel groot spandoek maken met 'onze rook is rooier dan die van mark'.. Ik stond laatst in de Kuip met de herdenking van Johan Cruijff, mensen zijn daar zo dom dat ze het nodig vinden om boeren te laten tijdens een minuut stilte.. Dat soort incidenten verpesten het echt voor de supporter die gewoon lekker voetbal wil kijken en tegelijkertijd zijn of haar team wil steunen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zo een eentje "die geen respect heeft" voor Feyenoord. AL is dat misschien niet de goede verwoording. Ik ben gewoon altijd hartstikke blij als PSV of Feyenoord weer eens verliest of enorm falen. ALs je dan bijvoorbeeld Kuyt helemaal terneergeslagen in een interview tevoorschijn komt na een nederlaag, dat vind ik heerlijk.

Maar is dat geen respect hebben of is dat rivaliteit. Jullie mogen dat kinderachtig vinden, maar ik vind dat dat er bij hoort. Ik ga nu iets zeggen waar jullie het dus duidelijk niet mee eens zijn: "Je kan niet voor Ajax en Feyenoord tegelijkertijd zijn. Simpelweg omdat het gewoon elkaars grootste rivalen zijn"

Daarbij wil nog wel zeggen dat ik Feyenoord bijvoorbeeld nooit voor "Kakkerlakken" of iets dergelijks uitmaak. Dat hoort niet bij die (gezonde) rivaliteit.

Als je kijkt naar bijvoorbeeld Engeland, heel Engeland staat nog stil bij het hillsborough-drama. Wat doen we in Nederland als een supporter te overlijden komt? Ohja dan gaan we met ze alle een heel groot spandoek maken met 'onze rook is rooier dan die van mark'.. Ik stond laatst in de Kuip met de herdenking van Johan Cruijff, mensen zijn daar zo dom dat ze het nodig vinden om boeren te laten tijdens een minuut stilte.. Dat soort incidenten verpesten het echt voor de supporter die gewoon lekker voetbal wil kijken en tegelijkertijd zijn of haar team wil steunen.

Dat spandoek was echt walgelijk. Heb echt weinig smerigere dingen gezien en daar neem ik echt volledig afstand van.

Maar dat ik Feyenoord de beker niet gun if dat ik ze "pest" met zoveel jaar geen kampioenschap vind ik ook bij die rivaliteit horen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

''Wie niet springt is een Jood'' vind ik nog meevallen in vergelijking met Hamas, Hamas alle .... aan het gas.

Zelfde geldt eigenlijk voor Ajacieden die dan vervolgens Rotterdam... stad in de oorlog lag je plat gaan scanderen.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

''Wie niet springt is een Jood'' vind ik nog meevallen in vergelijking met Hamas, Hamas alle .... aan het gas.

Zelfde geldt eigenlijk voor Ajacieden die dan vervolgens Rotterdam... stad in de oorlog lag je plat gaan scanderen.

Het gaat mij er meer om dat de meeste mensen totaal niet weten waar ze mee bezig zijn. Dat van hamas gaat inderdaad nog een tandje verder..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...