Jump to content

KNVB Beker


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    12

  • MovieGamer

    7

  • Froodooo

    5

  • _Night-Men_

    5

Fijn dat AZ ruim gewonnen heeft tegen VVV Venlo (6-1), hopelijk geeft dat wat vertrouwen voor het belangrijke Eredivisieduel van aankomende zaterdag tegen Heracles. Daar win je dit seizoen - zeker niet nu ze in zo'n goede vorm verkeren - niet zo makkelijk van.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit sloeg inderdaad nergens op. Het leuke is nog dat de scheidsrechter elke beslissing gewoon juist had. Althans, Tannane had natuurlijk ook gewoon met rood van het veld gemoeten bij dat opstootje. Voor de rest... Hopen dat die coach van Vitesse ook lang geschorst wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Feyenoord overklast PEC in de Kuip. Had niet verwacht dat de finalist van de afgelopen twee jaar zo eenvoudig aan de kant zou worden gezet. Aanvallers konden elkaar echt geweldig vinden vandaag, twee doelpunten van Kuyt zelfs. Weliswaar 1 rebound en de andere ontvangen op een dienblad, je moet maar op de juiste plek staan.

Loting inmiddels ook al plaatsgevonden. Klassieker!

1. Telstar - AZ

2. Feyenoord - Ajax

3. PSV - Genemuiden

4. FC Utrecht - FC Groningen

5. Heracles - Koninklijke HFC

6. Almere City - FC Den Bosch

7. Lienden - Roda JC

8. Berkum - HHC

9. HBS - Kozakken Boys

10. VVSB - FC Emmen

11. Go Ahead Eagles - Willem II

12. Achilles - Spakenburg

13. FC Dordrecht - Capelle

14. NEC - Sparta

15. Heerenveen - Helmond Sport

16. Excelsior '31 - Excelsior

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Kuyt gaat de verdedigers van Ajax degraderen tot lijn ververs.

Ja, nou... Nee. :7 Dijks gaat Kuyt in z'n zak hebben ;)

We gaan het zien amigo, één ding weet ik wel, met (ruime) overwinningen op PEC, Heerenveen en AZ de laatste paar weken, komt deze klassieker op een ideaal moment.
Link to comment
Delen op andere websites

Het wordt in ieder geval een leuke wedstrijd. :) Beide ploegen in vorm, afgelopen weekend beide vertrouwen getankt, Feyenoord denk ik iets minder, maar daar staat weer tegenover dat Ajax dompers in Europa heeft gehad. De verdediging en het middenveld van Ajax vind ik iets beter, terwijl Feyenoord dan weer een sterke aanval heeft. Al kan die van Ajax ook gevaarlijk zijn. (Younes speelde bij Jong Oranje - Jong Duitsland Karsdorp bijvoorbeeld helemaal weg). Gaat spannend worden en heb er veel zin! :D

Van Der Hoorn staat trouwens CV ipv Riedewald, die krijgt rust. Lijkt me tactisch ook niet slecht, met die 5 meter lange Kramer :7

Link to comment
Delen op andere websites

Felle wedstrijd hoor, scheids liet opmerkelijk veel gebeuren. Bizar contrast met bijvoorbeeld het gefluit van Makkelie in de vorige ronde (Heracles-Vitesse). De KNVB zou de scheidsrechterscursus moeten verscherpen :puh:

Al met al, blij met de overwinning voor Feyenoord. Ajax had de eerste helft de wedstrijd naar zich toe kunnen trekken, maar liet aanvallend belangrijke steken vallen. Geen giga-kansen, maar ze hadden toch de ruimte..

Hoop dat dit weekend niet anders zal zijn ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

De wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax was toch vooral een optreden van tweeëntwintig mannen en een scheidsrechter die als opgefokte, ruziezoekende mongolen over een veld renden. Wat een stel debielen. Aan de andere kant heb ik toch ook genoten van een felle partij met strijd aan beide kanten. Jammer dat de enige goal diep in de blessuretijd viel, want ik had me nog wel verheugd op een half uurtje extra.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...