Jump to content

KNVB Beker


BoerTijger

Recommended Posts

Veltman _O_ Echt mooi dat nou juist hem de winnende maakt en achteraf klagen dat Kramer rood moest krijgen en zeggen dat je anders had gewonnen. :7

Ik zeur niet vaak op de scheidsrechter maar Van Boekel vond ik vandaag wel heel matig

Scheidsrechters zijn altijd matig in Nederland, ze passen zich aan het niveau van de meeste spelers.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    12

  • MovieGamer

    7

  • Froodooo

    5

  • _Night-Men_

    5

Veltman _O_ Echt mooi dat nou juist hem de winnende maakt en achteraf klagen dat Kramer rood moest krijgen en zeggen dat je anders had gewonnen. :7

Ik zeur niet vaak op de scheidsrechter maar Van Boekel vond ik vandaag wel heel matig

Scheidsrechters zijn altijd matig in Nederland, ze passen zich aan het niveau van de meeste spelers.

Geef maar toe, Vilhena, Kramer, Elia en El Ahmadi zijn allemaal gespaard

Link to comment
Delen op andere websites

Minstens vijf vier keer rood in een wedstrijd lijkt me wel wat overdreven.

Prima dat Feyenoord door is, heb de wedstrijd niet gezien. FC Groningen helaas niet door, zoals ik al verwachtte.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Veltman _O_ Echt mooi dat nou juist hem de winnende maakt en achteraf klagen dat Kramer rood moest krijgen en zeggen dat je anders had gewonnen. :7

Ik zeur niet vaak op de scheidsrechter maar Van Boekel vond ik vandaag wel heel matig

Scheidsrechters zijn altijd matig in Nederland, ze passen zich aan het niveau van de meeste spelers.

Geef maar toe, Vilhena, Kramer, Elia en El Ahmadi zijn allemaal gespaard

De Klassieker hoort nou eenmaal een hete wedstrijd te zijn, vond het vermakelijk om naar te kijken. Een aantal Feyenoord spelers kwamen er zeker af en toe goed mee weg, maar ook Gudelj en Tete speelde zeer dicht tegen het randje aan. Ik denk dat Ajax meer zichzelf kan verwijten, mochten ze de eerste helft hun kansen verzilverd hebben, dan hadden ze Feyenoord gewoon uitgeschakeld en waren ze door naar de volgende ronde.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het gwn schandalig hoe sommige Feyenoord spelers maar smerig mochten blijven doorschoppen. Die overtreding van Vilhna heeft nu voor de blessure van Bazoer gezorgd en Elia brak bijna Schones been. Ik ben ook voor een mannelijke wedstrijd maar er is een verschil tussen mannelijk en gwn gemeen. Waarom krijgt Younes wel geel bijv voor vasthouden maar Elia na een doodschop niet? Die vrije trap bij het doelpunt was natuurlijk ook overdreven want er gebeurde hetzelfde als wat Kuit bij Veltman deed en daar werd ook niet voor gefloten

Maar goed is allemaal achteraf lullen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

In 2003 won Utrecht de finale in Rotterdam van Feyenoord met 4-1 :puh: Maar inderdaad, de wedstrijd tegen VVSB was geen schoonheid. En Feyenoord heeft zich dit seizoen ook als cupfighter laten zien; gewonnen van PEC Zwolle, Ajax, Willem II, Roda JC en AZ; misschien moeten ze de competitiewedstrijden ook maar aangaan als ware het bekerwedstrijden.

Ik denk dat het een mooie finale wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben dan wel een Ajacied, maar hoop toch dat Feyenoord de KNVB beker wint.

Hebben de supporters ook weer eens wat te vieren op De Coolsingel, want de laatste keer dat ze iets wonnen was in 2008.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Misschien komt het omdat ik gisteren Manchester United - Everton heb gezien, maar wat zit ik hier naar een afschuwelijk slecht potje voetbal te kijken zeg. Dit ís toch de KNVB bekerfinale of zo? Kan het nergens duidelijk lezen in beeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Shit, moet ik morgen ook naar De Coolsingel i.v.m. die weddenschap. :muur:

Had namelijk gezegd tegen een maat dat als Feyenoord de KNVB-beker wint ik mee zou feesten.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...