Jump to content

Kan ik investeren in bawsaq zonder dat ik online speel?


NickTrevor

Recommended Posts

Online kwam ik handleidingen tegen in hoe je 1,5 miljard dollar kunt verdienen op de aandelenmarkt. Je doet dit in het kort gezegd met het bedrag wat je verdiend bij de eindmissie/heist en dan ga je alle 5 de assasinations missies van Lester doen.

Vantevoren koop je een bepaald aandeel, nadat je het target hebt vermoord verkoop je die en koop je een ander aandeel etcetera, jullie zullen er vast over gehoord hebben. Doe je dit 5 keer dan zou je om en nabij de 1,5 miljard hebben per persoon.

Ik ben dus opnieuw begonnen met GTA 5 en heb alle missies af, nu wachten de Lester missies nog, echter als ik bawsaq aandelen probeer te kopen dan is hij altijd 'down for maintenance' ?

Ik begrijp dat LCN voor single player events is en bawsaq iets met online te maken heeft, maar ik speel niet online (nooit) en hoe kan mijn persoonlijke assassinations missie uberhaupt effect hebben op een bawsaq aandeel als ik toch niet online speel?

Is er een manier om de aandelen voor de lester missies te kopen terwijl ik gewoon offline als single player speel?

Ik heb een PS3, iemand die me kan helpen?

Nick

Link to comment
Delen op andere websites

Zover bij mij bekend is, kun je alleen aandelen kopen in Singleplayer ;)

Ok, maar ik speel toch in singleplayer denk ik? Ik doe gewoon mijn missies, en ga nooit online, sterker nog zou niet eens weten hoe het moet..

Waarom kan ik dan toch geen bawsaq aandelen kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft je PS3 wel verbinding met internet, ben je ingelogd op PSN en bij Rockstar Games Social Club? Alle drie zijn nodig voor het gebruik van BAWSAQ.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft je PS3 wel verbinding met internet, en ben je ingelogd op PSN?

Verbinding wel maar weet niet wat PSN is, dus denk het niet. Ik ben niet van de online spellen en snap dat dit nu de nieuwe trend is, maar er moet toch een manier zijn om ouderwets een spel online te spelen en ook voluit te gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb ik de titel verkeerd gelezen, mijn excuses.

Naar mijn weten kun je pas investeren zodra je de Assassination missies krijgt van Lester hebt gekregen. Via deze missies kun je extreem veel geld verdienden door op het juiste bedrijf geld in te zetten. Je kunt onder andere hier lezen hoe je dat moet doen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb ik de titel verkeerd gelezen, mijn excuses.

Naar mijn weten kun je pas investeren zodra je de Assassination missies krijgt van Lester hebt gekregen. Via deze missies kun je extreem veel geld verdienden door op het juiste bedrijf geld in te zetten. Je kunt onder andere hier lezen hoe je dat moet doen :)

Erwin, volgens mij heb je mijn vraag niet gelezen. Dit weet ik allemaal al... maar ik kan niet in bawsaq investeren om een of andere reden. de vraag is of dit uberhaupt kan als single player die geen online zooi gebruikt, of moet je iets online doen?

Link to comment
Delen op andere websites

PSN= playstation network :)

Ok thanks !

Terug naar mijn vraag, kan ik bawsaq kopen zonder dat ik online dingen doe?

Je progressie is gekoppeld aan je PSN dus je moet ingelogd zijn met je PSN om GTA V te kunnen spelen. Verder komt er helemaal geen online gebeuren bij kijken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

BAWSAQ is alleen beschikbaar als je bij PSN en Rockstar Games Social Club aangemeld bent ;) Allebei gratis, enkel een kwestie van 2 accountjes aanmaken en wat dingen verbinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Zonder PSN is er toch ook niks aan? Mijn mening dan. Maar wat ze hier boven zeiden.

Maak hier een account aan en link die je met je PSN.

O

Ik ben nog van de oude stempel, voor mij is offline het spel spelen nog gewoon voldoende, ben te oud voor al dat online gedoe, heb er niet eens tijd voor maar snap dat het nu de trend is.

Bedankt voor de tips skullz en night_men, ik zal proberen of ik me ergens kan aanmelden.. hopelijk lukt het dan wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...