Jump to content

[WK 2014] Kwartfinales!


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 219
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    37

  • ERRWINS

    24

  • TekaLoca

    20

  • Dutchy3010

    16

Ik verwacht dat Duitsland, Colombia, Nederland en Argentinië doorgaan, maar hoop toch op Frankrijk en België in plaats van de Duitsers en Argentijnen. Frankrijk vanwege m'n eigen pooltje: vrijwel iedereen heeft Duitsland, terwijl ik juist voor Frankrijk ben gegaan. Als Benzema dan ook nog 'even' topscorer kan worden, doe ik weer helemaal mee :puh:

Maar sowieso mooie wedstrijden, allemaal. Hopelijk net zo spannend als de achtste finales :D Morgenavond wel een verjaardag, maar daar staat de tv ook echt wel aan... en anders zet ik m'n laptop wel ergens neer en ga ik daar staan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

maar het meest van allen wil ik de Colombianen van de Brazilianen zien winnen.

Met jou kan ik praten.

Als Nederland maar door gaat... :puh: ook al ben ik voor Colombia in deze wedstrijd, vind het veel belangrijker dat Nederland wint. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als Nederland maar door gaat... puh2.gif ook al ben ik voor Colombia in deze wedstrijd, vind het veel belangrijker dat Nederland wint. puh2.gif

Ja, op de eerste plaats supporter ik voor België, maar vandaag kijk ik toch enorm uit naar Brazilië - Colombia. :Y
Link to comment
Delen op andere websites

gallery_33831_41_101.png Frankrijk - gallery_33831_41_6.png Duitsland

Wedstrijdnummer: KF1

Datum: 4 juni

Tijd: 18:00u

Stadion: Rio de Janeiro, Maracanã

De eerste kwartfinale zal een spannend onderonsje worden. Beide landen hebben tot dusver een wisselvallig toernooi achter de rug; Frankrijk won redelijk eenvoudig van Zwitserland met 5-2, maar in de achtste finale ging het een stuk moeizamer dan 2-0 zou laten denken. Duitsland begon heel sterk en vaagde Portugal weg, maar had een hele moeizame achtste finale waarin Algerije uiteindelijk pas na 120 minuten capituleerde.

De ploegen lijken zeer aan elkaar gewaagd, en het zou wel eens een kwestie van fitheid kunnen worden. De Duitse ploeg had wat grieperige spelers, en dat zou cruciaal kunnen zijn. Toch heeft Löw aangegeven over een fitte selectie te beschikken. En aan de Franse kant is daar Benzema. Hij scoorde al een aantal keer, maar in de wedstrijd tegen Nigeria viel hij niet echt op. Wellicht kan hij tegen Duitsland weer scoren, als hij tenminste Neuer kan passeren.

Het is trouwens aan de Fransen om het niet op penalties te laten aankomen. Duitsland had in de WK-historie vier keer een wedstrijd die met penalties eindigde, en alle vier keer wonnen ze. Sterker nog, in al die keren hadden ze slechts één misser.

De voorspelling van het WK 2014-team op deze wedstrijd is: 1-1.

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Kan alle kanten op. Ik hoop op Frankrijk, puur omdat ik die Duitsers niet graag zie spelen. Bij Frankrijk lopen er echt toppers rond die ik wel mooi vind voetballen.

Frankrijk dus, maar het kan alle kanten uit. Deze is erg moeilijk te voorspellen :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom thuis, zie dat ze een vrije trap gaan nemen. Zoals ik (of m'n pa) dan altijd weer zegt: deze gaat erin. En wat gebeurt er? :7

Ook voor het eerst dat hij er echt ingaat, als ik het vantevoren voor de grap zei :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...