Jump to content

[WK 2014] Kwartfinales!


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 219
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    37

  • ERRWINS

    24

  • TekaLoca

    20

  • Dutchy3010

    16

Proficiat, Nederland. Wel verdiend, maar je gaat niet moeten komen opdraven met dit voetbal in de halve finale, zeker niet tegen Argentinië.

Pardon?

Dit was prachtvoetbal!

Nouja, gerechtigheid is geschied. :puh: Gedrag van Krul was op den duur gewoon lachwekkend in plaats van intimiderend, als speler zou ik 'm gewoon in het gezicht uitlachen. :7

Krul heeft het uitstekend gedaan, telkens in de goede hoek.

Ik heb dus geen idee welke wedstrijd jij hebt gekeken..

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Pardon?

Dit was prachtvoetbal!

ERRWINS nadat België in 90 minuten z'n kansen niet verzilvert:

De Belgen hebben echt al veel kansen gehad die er eigenlijk allemaal in hadden moeten kunnen gaan.

Ik had het niet beter kunnen zeggen. Ik hoop wel dat Belgie wint maar als je zulke grote kansen laat liggen, ga ik wel twijfelen aan het kwaliteit wat Belgie te bieden heeft.

En als Nederland er in 120 minuten geen enkele inkrijgt is het prachtvoetbal? Achja..

Link to comment
Delen op andere websites

Proficiat, Nederland. Wel verdiend, maar je gaat niet moeten komen opdraven met dit voetbal in de halve finale, zeker niet tegen Argentinië.

Nederland was onfortuinlijk, niet heel slecht of zo. Ze hebben kansen genoeg gehad om er in ieder geval één in te prikken. Het spel van Costa Rica is gewoon zwaar verlammend. Als Argentinië anti-voetbal speelde, dan was dit anti-voetbal in het kwadraat. Het is hen moeilijk kwalijk te nemen overigens, maar voor ons en ook voor jullie eerder vanavond is zoiets zwaar en zwaar ergerlijk, want je wilt gewoon aanvallend voetbal spelen.

Ik neem met name de achterhoede veel kwalijk. Altijd maar terug, altijd maar de veilige oplossing kiezen. En die lui van Costa Rica blijven doodleuk staan, want waarom zou je ook opschuiven als de bal achterin doelloos rond getikt wordt? Dat had veel vaker via de lange bal gemoeten, opensplijten die zooi. En van Persie stond te vaak buitenspel.

Link to comment
Delen op andere websites

Proficiat, Nederland. Wel verdiend, maar je gaat niet moeten komen opdraven met dit voetbal in de halve finale, zeker niet tegen Argentinië.

Pardon?

Dit was prachtvoetbal!

Het is maar dat ik niet een persoon ben die stereotypes ondersteun, anders zou ik na deze reactie en de duik van Robben zeggen dat alle Nederlanders staalharde leugenaars zijn.

Nee, dit was geen prachtvoetbal. Zelfs al is je reactie sarcastisch: zoiets zeg je niet over deze match.

Ik zeg ook niet dat Nederland heel slecht speelde, Matthijs, maar in de tweede helft lieten ze Costa Rica maar wat doen. De eerste 35 minuten van die helft bracht Costa Rica het meest dreigende voetbal en dat was, zoals iedereen kan getuigen, amper dreigend. Dan wilt dat alleen maar extra iets zeggen over de Nederlanders. Pas de laatste paar minuten sprongen ze weer echt in actie.

Het is uiteraard moeilijk voetballen tegen zo'n verdedigend team, dat hebben we met België ook enkele keren aan de lijve ondervonden, maar dat is geen reden om je eigen niveau te laten zakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Pardon?

Dit was prachtvoetbal!

ERRWINS nadat België in 90 minuten z'n kansen niet verzilvert:

De Belgen hebben echt al veel kansen gehad die er eigenlijk allemaal in hadden moeten kunnen gaan.

Ik had het niet beter kunnen zeggen. Ik hoop wel dat Belgie wint maar als je zulke grote kansen laat liggen, ga ik wel twijfelen aan het kwaliteit wat Belgie te bieden heeft.

En als Nederland er in 120 minuten geen enkele inkrijgt is het prachtvoetbal? Achja..

Ongelovelijk naief weer.

Belgie had super veel kans maar niet benut.

Nederland had minder kansen maar hadden er wel een paar mogelijkheden tot een goal maar de hele wedstrijd was 10x beter dan die van Belgie :t

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Nederland had minder kansen maar hadden er wel een paar mogelijkheden tot een goal maar de hele wedstrijd was 10x beter dan die van Belgie :t

Dat geloof je toch zelf niet? Dit was een draak van een wedstrijd. Met enkele leuke kansjes die soms uit het niets leken te ontstaan door domme fouten in het middenveld bij beide ploegen (en aan beide zijdes), maar dat maakt het echt geen goede (en zeker geen prachtige) wedstrijd. Slecht was ze ook niet helemaal, maar gewoon traag en slaapverwekkend.

Ze hebben kansen genoeg gehad om er in ieder geval één in te prikken.

Maar dat heeft Costa Rica ook gehad, ietsje minder vaak dan wel.

Anderzijds kan ik me wel vinden in wat je zegt.

En als Nederland er in 120 minuten geen enkele inkrijgt is het prachtvoetbal? Achja..

Jij. Stop met van alles een België-Nederland discussie te maken. Het kan zo verleidelijk zijn als maar kan, maar laat het toch gewoon zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Nederland had minder kansen maar hadden er wel een paar mogelijkheden tot een goal maar de hele wedstrijd was 10x beter dan die van Belgie :t

*mompelt iets over een oranje bril*

Jij. Stop met van alles een België-Nederland discussie te maken. Het kan zo verleidelijk zijn als maar kan, maar laat het toch gewoon zijn...

Was niet mijn bedoeling om een België-Nederland discussie te maken maar iemand te wijzen op zijn oftewel haat jegens België en zijn blindheid jegens Nederland of een combinatie van beide. Mag de persoon in kwestie zelf uitmaken. :tu:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Nederland had minder kansen maar hadden er wel een paar mogelijkheden tot een goal maar de hele wedstrijd was 10x beter dan die van Belgie :t

*mompelt iets over een oranje bril*

Je kunt zeiken wat je wilt, maar Nederland is door en België niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt zeiken wat je wilt, maar Nederland is door en België niet.

Bedankt voor uw enorm zinvolle toevoeging aan de discussie, ik ga maar weer eens, niveau gaan opzoeken. :tu:

Handig om je eigen bril dan ook af te zetten ;)

Ik ben slechtziend, slecht idee dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben kansen genoeg gehad om er in ieder geval één in te prikken.

Maar dat heeft Costa Rica ook gehad, ietsje minder vaak dan wel.

Ja, twee? Anderhalf? Het is wel dat als je 'm zelf niet maakt, de tegenstander het doet. En daar waren ze één keer inderdaad heel erg dichtbij, maar dat doet nog steeds niet af aan het feit dat Nederland een stuk gevaarlijker was en ook gewoon had moeten scoren. De ballen van Sneijder op de paal en de lat, ja dat kan gebeuren, maar van Persie had moeten scoren. Maar die zat met zijn gedachten heel ergens anders deze wedstrijd, geloof ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...