Jump to content

[WK 2014] FEEST NEDERLAND IN DE HALVE FINALE!


Dexist

Recommended Posts

Ik zie mooie topics in het vooruitzicht als Nederland het niet haalt emo.gif

Goed, zo ver zijn we nog lang niet.

Al bij al kloppen deze halve finalewedstrijden uiteindelijk wel, hoewel Brazilië toch echt vroeger uitgeschakeld mocht worden. Nu Neymar weg is, zie ik ze er niet veel meer van bakken. Duitsland staat voor mij dus al met een half been in de finale (en met een vinger aan de beker).

Argentinië - Nederland vind ik echter veel moeilijker te voorspellen. Beiden hebben de laatste paar matchen niet echt overtuigend spel geleverd. Ik zie het als een dubbeltje op z'n kant.

Ik zie ze echter allebei wel Brazilië verslaan, al weet je natuurlijk nooit met dat thuisvoordeel.

Bijgevolg mijn rangschikking voor dit tornooi:

  1. Duitsland
  2. Argentinië/Nederland
  3. Argentinië/Nederland
  4. Brazilië

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi lijstje, ik zie Nederland Argentinië wel verslaan. Al weet je het inderdaad natuurlijk nooit.

In de finale Duitsland is supermooi natuurlijk maar ook heel lastig. Gaan we weer tweede eindigen :(? I hope not.

Link to comment
Delen op andere websites

Na een WK vol onzekerheden zou een tweede plek van Nederland toch nog iets voorspelbaar zijn emo.gif

We zullen het allemaal wel zien. Uiteindelijk staat elk team twee wedstrijden verwijderd van de beker. Op dit niveau is er geen 'makkelijk' of 'moeilijk' meer. Je gaat eruit of je gaat door.

Link to comment
Delen op andere websites

Sterf Dexist :) Haha neen, mooi van Nederland, en uiteraard ga ik voor ze supporteren nu. Denk dat ik volgende week nog eens een bezoekje aan een van jullie grote schermen ga brengen, net als 4 jaar geleden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...