Jump to content

[WK 2014] Halve finales!


MegaPilot

Recommended Posts

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    25

  • thebig

    22

  • MegaPilot

    21

  • Dexist

    11

Top Posters In This Topic

Dit vat de match van gisteren goed samen:

Most exciting scenes of the game:

10491119_10152559737905730_8883041460393620228_n.png

Ik heb werkelijk waar spijt dat ik hiervoor ben opgebleven. Ik had er zo veel van verwacht en dan kijk je vervolgens bijna 3 uur naar "als we nu nog wat meer tijd rekken hebben de anderen minder kans op winst"! Een match die ons dan de zesde overwinning van Argentinië bracht, zes lege en inspiratieloze matchen. Hop naar die finale (en eerst nog de Kleine Finale zien, maar die gaat wat minder zijn gok ik)

Link to comment
Delen op andere websites

Vind dat de scheids eerlijk fluit, kon eerder kaarten gegeven hebben.

Rood voor die overtreding op Sneijder, bijvoorbeeld. :7

Tsja, geen sterke wedstrijd van beide elftallen. Argentinie had Robben goed gedekt; Nederland had Messi goed gedekt, beiden konden geen vuist maken en dus een schaakwedstrijd. Daar was ik al bang voor. Helaas rolt het bolletje nu de verkeerde kant op, maar ik ben enorm trots op onze jongens! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

(en eerst nog de Kleine Finale zien, maar die gaat wat minder zijn gok ik)

Ik hoop juist dat Nederland - Brazilië wél weer een leuke wedstrijd wordt. Brazilië zal er in elk geval wel voor willen gaan, en misschien zijn de Nederlanders minder gemotiveerd, maar hopelijk betekent dat dat ze wat aanvallender gaan spelen. Als de eerste helft weer alleen maar bestaat uit overspelende verdedigers, bange middenvelders en onzichtbare aanvallers dan ben ik weg. Voor mijn part wint Brazilië met 10-0, als het maar een mooie wedstrijd wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...