Jump to content

[WK 2014] Halve finales!


MegaPilot

Recommended Posts

Halve finales!

Spannend! Of toch maar eerder: spannend? Zonder Neymar lijkt de weg naar de finale open te staan voor Duitsland. Nederland treft Argentinië, krijgen we een Europese finale of wordt het toch nog een Zuid-Amerikaanse finale? Ik denk toch eerder het eerste.

[table=header]Nr.|Datum|Tijd|Wedstrijd|Uitslag|Stadion

HF1|8 juli|22.00u|gallery_33831_41_284.png Brazilië - gallery_33831_41_6.png Duitsland|1-7|Mineirão, Belo Horizonte

HF2|9 juli|22.00u|gallery_33831_41_92.pngNederland - gallery_33831_41_144.pngArgentinië|0-0(2-4 na penalties)|Novo Estádio do Corinthians, São Paulo[/table]

Wat denken jullie?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    25

  • thebig

    22

  • MegaPilot

    21

  • Dexist

    11

Top Posters In This Topic

Je datums kloppen niet, Duitsland - Brazilië is op 8 juli. En NED-ARG op 9, want de finale is op de 13e. :puh:
Dat staat er toch? :?

Nu wel, net nog niet :puh:

Worden hopelijk twee mooi wedstrijden, en niet wedstrijden als Duitsland - Frankrijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu wel, net nog niet puh2.gif

Waarschijnlijk heeft een Mod+ m'n bericht aangepast, dat laat soms geen sporen na. puh2.gif

>>> Door Jesperkaj: Er ging hier iets mis met de editor. puh2.gif<<<

>>> Door Guardian1980: Geen dank.<<<

>>> Door Jesperkaj: Heb ik iets gemist? confused2.gif<<<

>>> Door Guardian1980: yep.gif <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond is het zover, voor wie supporteren jullie? Ik denk en hoop Duitsland, leuke ploeg en ik heb het niet op de arbitrage die Brazilië altijd mee heeft.

Ik hoop op Brazilië, maar ik denk dat Duitsland het gaat halen. Al was de wedstrijd tegen Frankrijk ook niet veel soeps.

Link to comment
Delen op andere websites

Voetballend gezien moet dit gewoon voor Duitsland zijn, daar kan zelfs het enorme thuisvoordeel niets aan veranderen. Zonder Neymar blijven er praktisch alleen een stelletje slagers over. Zelf zijn ze van mening dat de blessure juist wel een voordeel kan zijn omdat er dan anders gespeeld moet worden. Uhu, tuurlijk... icon_cab.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf zijn ze van mening dat de blessure juist wel een voordeel kan zijn omdat er dan anders gespeeld moet worden. Uhu, tuurlijk... icon_cab.gif

Als dat echt zo'n voordeel zou zijn hadden ze Neymar beter niet kunnen selecteren. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...