Jump to content

HetIsLuuk

Recommended Posts

Hallo mensen!

Ik vind het zo irritant dat als je in een missie mensen moet doodschieten & er dan een melding naar de politie toe gaat en ze je dan komen ophalen & doodschieten.

Zo kan ik NOOIT mn missie afmaken!

Kan je dit ook toevallig uitzetten?

GR Luuk

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst, welkom op het forum! :)

Je hebt natuurlijk een cheat code die de politie uitschakelt maar dat weerhoudt je er wel van om de 100% te behalen.

Een andere optie is, om je skills op het schieten en auto rijden wat omhoog te krijgen zodat de politie geen probleem hoeft te zijn.

Alle cheats kun je hier vinden! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst, welkom op het forum! :)

Je hebt natuurlijk een cheat code die de politie uitschakelt maar dat weerhoudt je er wel van om de 100% te behalen.

Een andere optie is, om je skills op het schieten en auto rijden wat omhoog te krijgen zodat de politie geen probleem hoeft te zijn.

Alle cheats kun je hier vinden! ;)

Allereerst , dankuwel :)

Eigenlijk is het schieten op die mannetjes in die missie & de polities met auto's vliegtuigen etc tegelijk , niet handig!

Want in die missie sta ik op 1 punt de hele tijd en kan ik automatisch in de missie niet echt een kant op.

De politie kan me hierdoor gauw insluiten en ik kan mn missie niet afmaken xD

Maar eigenlijk hoort het toch niet?

Normaal in een echte achtervolging in een missie komen de polities ook niet achter je aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je er niet uit komt, kun je de missie opzoeken op WikiGTA. Daar staat een uitgebreide uitleg over hoe je de missie het beste kunt halen.

En voor beelden kun je natuurlijk altijd YouTube raadplegen :tu:

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Het is verschillend; in sommige missies komt de politie wel op je af wanneer je schiet, een andere keer niet. Soms is het gescript en komen ze sowieso achter je aan, en soms heb je gewoon pech.

Heb je het bij een specifieke missie? Misschien is er een mogelijkheid om de missie te spelen zonder de politie achter je aan te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je er niet uit komt, kun je de missie opzoeken op WikiGTA. Daar staat een uitgebreide uitleg over hoe je de missie het beste kunt halen.

En voor beelden kun je natuurlijk altijd YouTube raadplegen :tu:

Ik ben er net achter gekomen hoe het zit :)

Dankjewel voor het reageren nogmaals x)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Hey Luuk,

Ik hoop dat alles ondertussen al goed gelukt is. Enkele tips die ik je kan meegeven:

- Als je minder dan 3 sterren hebt, schiet enkel op agenten als je geen kant meer uitkan. Op een agent schieten, geeft je onmiddelijk 3 sterren, wat het heel wat moeilijker maakt door de heli, verhoogt aantal politiewagens en ook boten op het water.

- Als de politie je niet ziet kan je van auto verwisselen en dan herkennen ze je niet meer, zo kan je makkelijk helikopters ontwijken en uit de politieradius ontsnappen. Pas wel op, als je te dicht bij een politieagent rijdt zullen ze je zien zitten en gaat de achtervolging verder. Als je in de buurt van een Pay 'n Spray bent kan je best deze gebruiken bij de hogere wanted levels.

- Een politiewagen opblazen als de agenten er nog inzitten zal je wanted level meestal niet verhogen, zelf bij 2 sterren niet. GTA Logica zeker ;-

- Je kan ook proberen een aantal kogels in de motor van achtervolgende politiewagens te schieten, hierdoor zal deze uiteindelijk de achtervolging moeten opgeven.

- Als er een heli achter je aanzit, kan je hem uit de lucht schieten met een RPG zodat je wat tijd hebt om te ontsnappen voor er een nieuwe komt. Heb je geen RPG, probeer dan met een assault rifle of sniper de bestuurder door het hoofd te schieten.

- Bij 1 en 2 sterren is het water je vriend. Politieboten worden pas vanaf 3 sterren ingezet.

- Als je in de buurt van je savehouse bent, ga ernaar toe en kruip in je bed. Je hoeft niet perse te saven, maar wanneer je character terug wakker wordt heeft de politie de achtervolging opgezegd. Dit werkt altijd.

- De handrem kan ook goed uitkomen tijdens een achtervolging. Neem scherpe bochten of rijdt op het laatste moment een steegje in, de politie zal waarschijnlijk je niet kunnen volgen. Als je een sportwagen hebt gewoon goed doorrijden en ze zullen je ook niet kunnen bijhouden. En als dit allemaal niet werkt, gewoon tussen het verkeer rijden, vroeg of laat zullen de agenten hun auto ergens tegenrijden.

Als je 5 sterren of meer hebt, ga naar het vliegveld of naar het UN gebouw in Algonquin, je krijgt hier onmiddelijk 4 sterren als je binnenkomt, maar als je een hoger wanted level hebt verlaagt het ook naar dit niveau en blijft het hier.

En tot slot, metrotunnels werken ook altijd om de politie af te schudden, gewoon de dichtste ingang naar een station vinden.

Succes ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er net achter gekomen hoe het zit smile3.gif
Ik hoop dat alles ondertussen al goed gelukt is.

Beetje nutteloze bump emo.gif

Oei, sorry hiervoor, ik vreesde eerlijk gezegd al dat 5 maanden net ietsje te lang was.

Ik ben zo goed al nieuw op dit forum dus wou ik een positieve input tonen :puh:

Ik zal er in het vervolg op letten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich is het goed dat je je kennis wil delen met anderen, dat juich ik zeker toe. Soms moet je echter even kijken of het iets toevoegt. In dit geval had de topicstarter al aangegeven dat hij er al uit was. Een bump van een paar maanden kan best, maar dan moet het dus wel echt behulpzaam zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...