Jump to content

Welk appartement heb jij?


TheDutchWesley

Recommended Posts

  • 1 year later...
  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Votair

    4

  • coolguynl

    3

  • Together

    2

  • GTA_FUNPLAYER

    2

  • 1 maand later...

Ik heb gedaan wat ik hierboven vermelde eerder: Heb AL mijn wagens verkocht, mijn 3 garages en mijn appartement omdat ik Lester kotsbeu ben ! Als je geen appartement hebt kan je niet worden opgebeld om de 5 seconden door Lester! Nu heb ik wel over de 28miljoen en bezit ik niets meer en ga dus karakter verwijderen en alles opnieuw doen zonder appartement :) Spijtig wel mijn level 159 kwijt mja, dan is er nog eens speelplezier he om die level weer te halen. Want eerlijk, vanaf level 100 gebeurt er niets meer met je levels !

Link to comment
Delen op andere websites

13 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Ik heb gedaan wat ik hierboven vermelde eerder: Heb AL mijn wagens verkocht, mijn 3 garages en mijn appartement omdat ik Lester kotsbeu ben ! Als je geen appartement hebt kan je niet worden opgebeld om de 5 seconden door Lester! Nu heb ik wel over de 28miljoen en bezit ik niets meer en ga dus karakter verwijderen en alles opnieuw doen zonder appartement :) Spijtig wel mijn level 159 kwijt mja, dan is er nog eens speelplezier he om die level weer te halen. Want eerlijk, vanaf level 100 gebeurt er niets meer met je levels !

Bij level 125 speel je de minigun vrij, verder niets meer.

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, TryX zei:

Bij level 125 speel je de minigun vrij, verder niets meer.

Bij level 135 verhoogt het aantal body armors dat je bij je kunt dragen. Dat is het allerlaatste wat je vrijspeelt qua level. ;)

 

En was de Minigun niet bij level 120 in plaats van 125? Of hebben ze dat verhoogt?

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Tommie59 zei:

Bij level 135 verhoogt het aantal body armors dat je bij je kunt dragen. Dat is het allerlaatste wat je vrijspeelt qua level. ;)

 

En was de Minigun niet bij level 120 in plaats van 125? Of hebben ze dat verhoogt?

Serieus? haha wist ik niet eens. Ik dacht 125. Moet zeggen is al een paar jaar geleden dat ik die level passeerde, daarna nooit meer bezig gehouden met levelen..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...