Jump to content

[WK 2014] Troostfinale!


MegaPilot

Recommended Posts

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    16

  • thebig

    7

  • TekaLoca

    6

  • Froodooo

    5

gallery_33831_41_284.pngBrazilië- gallery_33831_41_92.pngNederland

Poule: Troostfinale

Datum: 12 juli 2014

Tijd: 22.00 uur

Stadion: Estadio Nacional de Brasilia

Zonder Neymar lijkt het sowieso al een onmogelijke opgave voor Brazilië. Het enige waar ze zich aan kunnen optrekken is dat Van Gaal en Robben weinig zin in deze wedstrijd hebben, verder lijkt dit bijna een verloren wedstrijd van op voorhand. Silva keert terug bij Brazilië, dus we verwachten een Braziliaanse verdediging die minder wegheeft van een plakkie gatenkaas. Bij Nederland speelt De Jong waarschijnlijk niet nadat ie al vervangen moest worden tegen Argentinië. Van Persie zal waarschijnlijk ook wel spelen. Niet omdat ie goed speelt(want dat doet hij al enkele wedstrijden niet), maar omdat Van Gaal er wel mee moet samenwerken bij Manchester United. Aan de andere kant van het veld vinden we een Fred die al helemaal niks heeft getoond dit tornooi. Krijgt hij opnieuw het vertrouwen van Scolari om in de basis te starten? Wij hopen alvast van niet. Of juist wel(

;) ). Van Gaal heeft nog niets laten lekken over zijn opstelling, maar het vermoeden bestaat dat hij weer zal komen met zijn saaie 5-3-2. Als deze wedstrijd toch zo onbelangrijk is als je laat uitschijnen, waarom trakteer je de fans dan niet op een 4-3-3? Laten we hopen dat Van Gaal er ook zo over denkt en met een gedurfde 4-3-3 komt mét Depay, wat op zich niet onwaarschijnlijk is. Van Gaal liet echter wel al weten dat hij niet wil verliezen, waardoor een 5-3-2 aannemelijker lijkt.



De voorspelling van het WK 2014-team op deze wedstrijd is: 1-2.

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Toch vind ik het raar dat Van Gaal Huntelaar en Memphis niet heeft gebruikt bij de opstelling. Als hij het nu wel doet, is hij lekker fout bezig.

Als hij nu Huntelaar en Memphis gebruikt is ie fout bezig? Lijkt me dat ie dan net goed bezig is? :D
Link to comment
Delen op andere websites

Toch vind ik het raar dat Van Gaal Huntelaar en Memphis niet heeft gebruikt bij de opstelling. Als hij het nu wel doet, is hij lekker fout bezig.

Als hij nu Huntelaar en Memphis gebruikt is ie fout bezig? Lijkt me dat ie dan net goed bezig is? :D

Maar nu is het nutteloos aangezien hij het eerder had moeten doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Die man moet met veel plezier voor zijn nationale elftal spelen. Tot zo ver het concept van een "team".

Tis een team zolang het goed gaat. :7

Ik hoop dat Vorm in de basis begint. Die gun ik het echt. Vlaar zal wel niet spelen, wellicht Veltman in de plaats. Clasie op het middenveld. Huntelaar in de spits. Kongolo als back. Lekker weer 4-3-3, het gaat toch nergens over. Dan vind ik Louis pas echt een eindbaas.

Depay - Huntelaar - Robben

Clasie - Sneijder - Wijnaldum

Kongolo - Veltman - De Vrij - Janmaat

Vorm

En dan kijken hoe het gaat. Ben benieuwd. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet eruit als een leuke opstelling. Wat mij betreft geef je de jeugd en de spelers die nog niet zoveel hebben gespeeld een kans in de laatste wedstrijd. Wat dat betreft zou je bijvoorbeeld ook Lens nog in de basis kunnen zetten in plaats van Robben. En zet Vorm op doel, heeft die ook nog een wedstrijdje gekeept. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...