Jump to content

[WK 2014] Troostfinale!


MegaPilot

Recommended Posts

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    16

  • thebig

    7

  • TekaLoca

    6

  • Froodooo

    5

Eeeeeeeeeeeeen daar gaat de hoop op eindelijk eens een mooie troostfinale. Tenzij Nederland de lijn blijft doorzetten en er nog 6 binnentikt.

We hadden de TV nog niet eens op de match gezet, eens kijken naar die penaltyfase.

Technisch gezien vindt de overtreding plaats buiten de 16 meter, al valt Robben er binnen pas. Een penalty was dus misschien niet helemaal op zijn plaats, maar een rode kaart had dit zeker moeten zijn.

De scheids dacht vast 'Geef ik Thiago Silva een rode kaart en laat ik de tragedie van vorige match herhalen, of geef ik een penalty zodat die Nederlanders blij zijn?'

Link to comment
Delen op andere websites

Er werd gezegd dat het buitenspel was, trouwens. Ik wil het nog eens herbekijken. Als het waar zou zijn, hebben we hier best wel een falende arbitrage.

Algerijnse referee... :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Jup, de bal van Robben op de Vrij (?) de Guzman was buitenspel.

Nu is de hoop op een mooie, spannende wedstrijd wel helemaal vervlogen, dit maakt Brazilië niet meer goed, vrees ik. Hopelijk zien we nog mooi voetbal en een paar mooie kansen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...