Jump to content

Minecraft GTAForum Server


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    325

  • thebig

    211

  • Dexist

    207

  • AXIO

    121

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Het gaat echt wel met pieken en dalen. Is hier een tendens in te ontdekken? Jammer dat de servers zo kostelijk zijn. Een simpele SA-MP server kan ik draaien voor pakweg twintig euro per jaar maar voor een Minecraft server zit je op maandbasis al aan dat bedrag.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Als hier nog interesse voor is dan wil ik binnenkort wel weer een server opzetten. Een pre-release van 1.12 is net verschenen wat betekent dat de volledige release waarschijnlijk nog slechts twee of drie weken op zich zal laten wachten. Ik zal dan wel een nieuwe map opzetten. Aangezien ik mijn opleiding afrondt dit jaar kan het door drukte mogelijk wel pas over ±6 weken zijn (na 23 juni). Ik ben in ieder geval bereidt om de server te draaien tot minstens eind december (donaties altijd welkom).

Link to comment
Delen op andere websites

11 uur geleden, Big Boss zei:

Als hier nog interesse voor is dan wil ik binnenkort wel weer een server opzetten. Een pre-release van 1.12 is net verschenen wat betekent dat de volledige release waarschijnlijk nog slechts twee of drie weken op zich zal laten wachten. Ik zal dan wel een nieuwe map opzetten. Aangezien ik mijn opleiding afrondt dit jaar kan het door drukte mogelijk wel pas over ±6 weken zijn (na 23 juni). Ik ben in ieder geval bereidt om de server te draaien tot minstens eind december (donaties altijd welkom).

Zal mooi zijn! 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Als dit doorgaat zou ik graag weer de post van planningmeester op me nemen! (Ik zou graag het idee van thebig van enkele jaren terug om een stad in een baai/riviermonding te bouwen nog eens willen proberen)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Op 2017-5-26 om 22:19, Phoenyxar zei:

Als dit doorgaat zou ik graag weer de post van planningmeester op me nemen! (Ik zou graag het idee van thebig van enkele jaren terug om een stad in een baai/riviermonding te bouwen nog eens willen proberen)

En dan dit bouwen

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...