Jump to content

Minecraft GTAForum Server


Visser23

Recommended Posts

Deze server is eigenlijk zo goed als dood. Alles is kapot en er geen antihack of dat soort shit. Het is mij toch gelukt om een hacked client te kunnen gebruiken. Verder is de hoster ook niet meer zo actief hoor ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    325

  • thebig

    211

  • Dexist

    207

  • AXIO

    121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zoals de meeste mischien hebben gezien, de mc server is een beetje fucked up.

Hier is een rijtje wat er niet goed is:

- Geen whitelist (zo kan ieder kind uit rusland ofzo erin komen en alles griefen)

- Geen antihack (Het is mij gelukt om met een hacked client te kunnen hacken)

- De versie waarop de server draait is een beetje fucked up (ik wist zelf niet dat die versies bestonden)

- Geen shaders support voor deze versie (Ik speel graag met shaders)

- De owner is nooit actief

- Geen leuke pluggins (gewoon pluggins zoals essentials enzo geen pluggins die het spelpret bederven)

Nou, wat ik hiermee wil zeggen is dat de server bagger kuch niet echt goed is.

Mijn idee was om het ietsje te verbeteren.

Hier wat ideetjes:

- Antihack!!

- Whitelist

- factions!

- Server versie 1.7.nogwat (iedereen met de laatste versie kan er gewoon op spelen)

- Admins zijn vaker online

- Pluggins die de server helpen (essentials, login bla bla)

- Eventueel online mode off zetten en een login script erin gooien en dan gewoon whitelist aan zetten zodat de mensen die het niet kunnen komen het gewoon kunnen spelen?

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb al een test servertje gemaakt om te zien hoe dat uit gaat pakken.

Samen met iemand heb ik een dorpje voor onszelf gebouwd met een aantal huisjes.

(ja ik weet het zijn standaart huisjes maar we hebben ze aangepast, omdat we lui zijn in bouwen)

Hier wat foto's:

CYwtSqW.jpg

TSbJ4nX.png

GBVV5Ny.png

Wat denken jullie ervan?

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

Serieus? Nog een topic over een MC server? Ik dacht dat 1 topic wel genoeg zou zijn, of mag ik hier ook topics gaan maken over de servers die ik admin? En wat een strontlelijke huizen emo.gif

>>> Door thebig: Gelijk heb je. Samengevoegd met het GTAF-servertopic. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Al die plug-ins waren ook aanwezig op de vorige server, het enige probleem is dat die niet werken op een snapshot versie (toch naar wat ik heb begrepen) waar de server nu op draait. De enige maatregel die Crypteq kon nemen is de server premium only maken, zodat mensen niet zo makkelijk meer op zijn account kunnen komen en de boel op stelten zetten (dat dacht ik toch).

In de tijd dat de server actief werd, leek het erop dat we nog maar een maand zouden moeten wachten op versie 1.8. Echter heeft Mojang in de paar meest recente snapshots nog iets nieuws in Minecraft geïntroduceerd: de onderwaterforten, met de bijhorende nieuwe mobs en bricks. Een redelijk grote update en dat brengt automatisch de nodige probleempjes die hun tijd nodig hebben om opgelost te worden. Daarom is de snapshot versie niet echt ideaal. Het is echter wel leuk om al met de blocks vertrouwd te raken voordat de officiële versie uitkomt, waardoor er gekozen is om de server niet op 1.7 te draaien, maar de snapshot versies.

Als binnen een tijdje 1.8 uitkomt, zal Crypteq (of iemand anders, als hij geen tijd/zin heeft) vast even peilen of er nog genoeg animo voor een forumserver. De eerste paar weken van een nieuwe server zijn veelal de actiefste, daarna loop ik, persoonlijk, wat verloren en weet ik niet goed wat nog te doen. Ik moet zeggen dat de vorige server meer geslaagd is mij te blijven boeien dan de huidige.

Link to comment
Delen op andere websites

Al die plug-ins waren ook aanwezig op de vorige server, het enige probleem is dat die niet werken op een snapshot versie (toch naar wat ik heb begrepen) waar de server nu op draait. De enige maatregel die Crypteq kon nemen is de server premium only maken, zodat mensen niet zo makkelijk meer op zijn account kunnen komen en de boel op stelten zetten (dat dacht ik toch).

Ja, maar er is niet bij stil gestaan dat je met mods ook nog gewoon in de server kom komen. ;) Zoals Dion al zegt, het zal mogelijk blijven om met een hacked client er op te kunnen, zelfs als hij Premium Only is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

dat deze topic samengevoegd is had eigenlijk niet eens nodig geweest. onzin

>>> Door thebig: Dit topic gaat over de GTAForum-server. Jij wil een server maken voor de leden van GTAForum. 1+1 = 2, een apart topic is dus niet nodig. <<<

Update:

De server is nu geopend!

212.187.14.122:25565

mocht er iets zijn geef me een pm

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

Even in de server geweest. De schade is groot, te groot. Voor mij stopt het GTAF Minecraft avontuur hier. Hard werken wordt niet beloond, helaas. Was wel leuk voor even. :)

Haha, wel humor over mijn minecraft paard Jopie trouwens. In mijn kasteel in aanbouw stonden er 2 bordjes met de tekst: ''This is where Joepie burned to death, rip. Haha just kidding ,fuck that horse.'' Die hond kan niet eens het naambordje lezen. :7

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Haha LOL! Het viel me ook op dat er eerst Engelse bordjes waren, nu hing er ineens een Nederlandse bij de ingang van de berg.

O ja Romy: Als we nu alles proberen opteknappen? Zou je dan wel weer komen? :3

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Haha LOL! Het viel me ook op dat er eerst Engelse bordjes waren, nu hing er ineens een Nederlandse bij de ingang van de berg.

O ja Romy: Als we nu alles proberen opteknappen? Zou je dan wel weer komen? :3

Nee, niet voordat er plug-ins zijn die de server beschermen tegen dit soort 'hilarische grappen'. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...