Jump to content

Minecraft GTAForum Server


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    325

  • thebig

    211

  • Dexist

    207

  • AXIO

    121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Minecraft wil niet opstarten :(

Woestijntempel gevonden :D Vijf minuten op de server. Nice! :) Straks(rond negen uur) opzoek naar de spawn en een huisje bouwen.

En dood met de buit, twee golden apples, 2 iron en 2 gold.

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Combat systeem is wel wennen, ja. Iemand (*kuch* Big Boss *kuch*) heeft al eens geragequit icon_mrgreen.gif

Ik ben al negen keer doodgegaan. Jouw huis was al bijna opgeblazen, ik gebruik jouw huis even, want ik heb bijna geen tijd om te bouwen. Ook had even een zwaard en pickage geleend, voor de laatste heb ik een nieuwe gemaakt.

Nu al dia :D Ik vind het mooi geweest voor vandaag, morgen een huis bouwen. Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik je huis tijdelijk gebruikt heb.

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

En 1.9 is hier! Ik ben bezig met de server. Ik upload zo even de oude map. smile3.gif

Over een half uurtje is de 1.9 wereld er!

JEEJ HIJ IS ER

icon_mrgreen.gif "Zo" is al even geleden.

Zo is bij mij binnen een jaar. :puh: Verwacht hem vanavond, en de avond loopt tot morgen 23:59 :D

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik stel m'n vraag hier effe gezien het hier uitstekend in kan; Is er überhaupt al een frisse én spiksplinternieuwe server, of zitten we nog steeds vast

aan die oude? :7 Ik zat er aan te denken om m'n vraagstuk hier neer te leggen omdat ik wél benieuwd was wat voor voortgang er is geboekt in al

die maanden tijd toen 'k afwezig was. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag kreeg ik een berichtje van Davedavy dat ik de VPS nog moest verlengen, alleen keek ik toen naar mn saldo. Tja, 68 cent. Kom ik niet ver mee. Ik denk dat jullie wel weten hoe laat het is, de server gaat uit de lucht.

Ik ben nu de huidige map in een .rar bestand naar Mediafire, dus ik plaats daar zo even een linkje naar. Ik wil trouwens Davedavy bedanken voor zijn hulp met het opzetten van de VPS!

Link naar map.

-Server is nog tot morgen online.-

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...