Jump to content

iRico

Recommended Posts

Hey, hallo!

Ik ben al een tijdje aan het zoeken voor een GamePC!

Op GamePC.nl heb ik er 1. Hij is gecostumized!

Ik heb een YouTube kanaal, en wil daarop een aantal game's gaan uploaden

namelijk deze: Minecraft,LeaugeofLegends,FIFAWorld,Rollercoaster Tycoon 3 & misschien Battlefield Heroes.

Ik neem op met: Fraps en/of Hypercam 3. Kan hij dit doen ZONDER lagg? Ik wil dat hij rond de 40FPS dan speelt. Of hoger natuurlijk!

De link waar je hem kan bekijken: http://gamepc.nl/game-pc-budget?tab=configuratie&hash=2bxHOJc2gzAFjj2jmpAVc2nKAsBI2pvRdvq2rWVbRA3q8U6HB Je kan erop klikken :).

En, op mijn laptop (Draadloos) Heb ik 0.31Mbps upload speed. Dit betekent dat een video van 10 seconden 2 uur duurt.

Kan dit omhoog zonder al te veel kosten?

-Groeten

Rico

Bewerkt: door iRico
Link to comment
Delen op andere websites

Me budget is 500€ en het moet op GamePC.nl zijn. Al neem ik op op 40 FPS is het goed. Op deze laptop speel ik 30FPS of lager zonder op te nemen en dat gaat gewoon zonder lagg spike's dusja. (Met opnemen zit ik op 1FPS op deze LAGGTOP)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een GTX 750 Ti of beter neemt heb je een functie die Shadowplay heet. Daarmee kun je optemen zonder FPS te verliezen. (Je FPS blijft hetzelfde of je nou opneemt of niet!)

Uhm, GTX? Was dat? (Heb geen verstand van PC's. Ik raad geef altijd de PCmaker)

Edit: Mijn budget is en blijft 500€. En met de nvidia grafische kaart, kom ik er boven!

Bewerkt: door iRico
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze even voor je samengesteld op Alternate.nl. Als je de onderdelen even op Tweakers.nl door de pricewatch haalt (En dus op verschillende sites haalt) Kun je het misschien nog wel wat goedkoper krijgen. Het zit nog geen drie tientjes boven je budget, maar het is veel beter dan een pre-built van een site als GamePC.nl. Je moet hem hierbij wel zelf bouwen, dit is echter niet moeilijk, het lijkt wel wat op het blokkendoosspelletje wat je als kleuter gespeeld hebt, maar dan voor volwassenen :7 . Ook zijn er heel veel, duidelijke video's op internet te vinden die uitleggen hoe dit moet. Of je vraagt een vriend of familielid die dit kan.

Voordeel hierbij is dat je een veel krachtigere PC hebt voor hetzelfde geld, die dus de games soepeler zal draaien en/of mooiere graphics zal hebben.

8r2IthS.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...