Jump to content

[WK 2014] Golden Ball - Golden Glove - Best Young Player


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    8

  • MegaPilot

    7

  • TekaLoca

    7

  • TheuNauz

    7

En er kwam niet eens een schijntje van tevredenheid vanuit Messi toen hij zijn gouden bal in ontvangst nam. :{

4l4xhx.jpg2drrrxz.jpg

't Is gewoon helaas de arrogantie die ik vaak bij hem zie. Natuurlijk baal je, niet meer dan logisch maar ben ook een kerel als het eens een keer niet mee zit.

Link to comment
Delen op andere websites

En er kwam niet eens een schijntje van tevredenheid vanuit Messi toen hij zijn gouden bal in ontvangst nam. :{

't Is gewoon helaas de arrogantie die ik vaak bij hem zie. Natuurlijk baal je, niet meer dan logisch maar ben ook een kerel als het eens een keer niet mee zit.

Wat? :7

Link to comment
Delen op andere websites

En er kwam niet eens een schijntje van tevredenheid vanuit Messi toen hij zijn gouden bal in ontvangst nam. :{

4l4xhx.jpg2drrrxz.jpg

't Is gewoon helaas de arrogantie die ik vaak bij hem zie. Natuurlijk baal je, niet meer dan logisch maar ben ook een kerel als het eens een keer niet mee zit.

Arrogantie? Hij heeft net de finale van het WK verloren. Moet hij blij zijn? :7
Link to comment
Delen op andere websites

En er kwam niet eens een schijntje van tevredenheid vanuit Messi toen hij zijn gouden bal in ontvangst nam. :{

4l4xhx.jpg2drrrxz.jpg

't Is gewoon helaas de arrogantie die ik vaak bij hem zie. Natuurlijk baal je, niet meer dan logisch maar ben ook een kerel als het eens een keer niet mee zit.

Arrogantie? Hij heeft net de finale van het WK verloren. Moet hij blij zijn? :7

Lees je in mijn reactie het woord blij? Juist. Kijk mensen op z'n minst recht in hun ogen aan. Feliciteer de tegenstaander fatsoenlijk. Laat zien dat je sportief bent en ren er niet voor weg. Zoiets heet respect voor de tegenstander tonen en dat is maar een kleine moeite. Het draait niet alleen maar om Messi. Bovendien heeft hij heeft ook nog eens 'n prijs gewonnen. Het zit 'm al zijn hele carrière mee, dus moet je ook je mannetje staan bij zo'n grote tegenslag.

Link to comment
Delen op andere websites

Lees je in mijn reactie het woord blij? Juist. Kijk mensen op z'n minst recht in hun ogen aan. Feliciteer de tegenstaander fatsoenlijk. Laat zien dat je sportief bent en ren er niet voor weg. Zoiets heet respect voor de tegenstander tonen en dat is maar een kleine moeite. Het draait niet alleen maar om Messi. Bovendien heeft hij heeft ook nog eens 'n prijs gewonnen. Het zit 'm al zijn hele carrière mee, dus moet je ook je mannetje staan bij zo'n grote tegenslag.

Tuurlijk joh, als je een finale verliest heb je nul komma nul recht op teleurstelling. En Ronaldo is natuurlijk je grote idool zeker? :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

Lees je in mijn reactie het woord blij? Juist. Kijk mensen op z'n minst recht in hun ogen aan. Feliciteer de tegenstaander fatsoenlijk. Laat zien dat je sportief bent en ren er niet voor weg. Zoiets heet respect voor de tegenstander tonen en dat is maar een kleine moeite. Het draait niet alleen maar om Messi. Bovendien heeft hij heeft ook nog eens 'n prijs gewonnen. Het zit 'm al zijn hele carrière mee, dus moet je ook je mannetje staan bij zo'n grote tegenslag.

Tuurlijk joh, als je een finale verliest heb je nul komma nul recht op teleurstelling. En Ronaldo is natuurlijk je grote idool zeker? :tu:

Dat hoort ook bij de sport. Als sportman moet je daarmee om kunnen gaan. Mij viel het ook vies tegen, zich te goed voelen voor de erehaag, gedrag van hierboven... Ja, teleurstelling mag. Sterker nog; teleurstelling HOORT op zo'n moment. Maar respect ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor MP, ik weet dat je fan bent van Messi, maar hoe kan in godsnaam iemand beste van het toernooi zijn als hij op de officiële FIFA rankings pas 11de staat? Natuurlijk kan er verschil zijn, maar verschil tussen 1 en 11 is echt belachelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor MP, ik weet dat je fan bent van Messi, maar hoe kan in godsnaam iemand beste van het toernooi zijn als hij op de officiële FIFA rankings pas 11de staat? Natuurlijk kan er verschil zijn, maar verschil tussen 1 en 11 is echt belachelijk.

Vertel me aub niet dat je die FIFA ranking serieus neemt hé. :7 Dat is gebaseerd op verstuurde passes etc, dat Silva en Oscar erin staan zegt imo al genoeg. :schater: Zelf sta ik niet 100% achter de foto, maar er zit iets in.
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is alleen bevestigen wat Dutchy3010 al eerder zei, daar hebben we niks aan.

Ah jawel dat is gewoon 'n bron, niet zo geïrriteerd. Misschien vinden anderen wél interessant wie in de top 10 is geëindigd.

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...