Jump to content

[WK 2014] Argentinië + Messi


Venzio

Recommended Posts

Meh, ze hebben niet al te beste matchen dit toernooi gespeeld, maar deze finale was de betere match van zen allen.

Hen uitlachen, voor een match waar ze evengoed hadden kunnen winnen (iets wat de Brazilianen niet konden) vind ik wat dwaas.

Link to comment
Delen op andere websites

Argentinië heeft een prima prestatie geleverd dit toernooi, en deze wedstrijd (voor het eerst?) hebben ze ook een spannende wedstrijd geleverd. Dit topic was slechts bedoeld voor een slechte verliezer die het ook zo nodig vond om een topic over Nederland te maken, boontje komt om z'n...?

Link to comment
Delen op andere websites

Het topic van Brazilie staat nog altijd open. Stop a.u.b. met jouw moderatorgedrag, dat is nog altijd ongewenst gedrag. Help-files

Pardon, mijn moderatorgedrag? Mijn topic over Nederland kreeg gelijk een slot, met als reden dat het compleet onnodig was omdat Nederland "nog goed heeft gespeeld", Argentinië krijgt een topic, gemaakt door een moderator (lees: voorbeeldfunctie) en deze mag lekker open blijven? Om welke reden? Volgens mij haalde Argentinië net zilver, ze maakten zelfs meer aanspraak op de beker (tijdens deze wedstrijd) dan Duitsland.

Dus wat is dit voor onzin? Nederland eindigt slechter dan Argentinië, dat topic gaat op slot, maar deze mag lekker open blijven?

Goed bezig :tu:

>>> Door Dutchy3010: Om slotjes vragen is moderatorgedrag en is niet gewenst op dit forum.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...