Jump to content

Scarface92

Recommended Posts

Better-Call-Saul-Banner.jpg

Better Call Saul is de voorlopige titel voor een aanstaande Amerikaanse televisieserie, door Vince Gilligan en Peter Gould. De serie is een spin-off van de succesvolle hitserie

Breaking Bad, waarin het personage Saul Goodman (Bob Odenkirk) een rol speelt als crimineel advocaat. In Better Call Saul wordt het leven van de advocaat, voordat hij Walter White, de hoofdpersonage van Breaking Bad, leerde kennen, verder omschreven. Saul is in de serie de protagonist.

Vince Gilligan and Peter Gould, creators of AMC’s upcoming “Better Call Saul,” shared details on the new cast members who will be joining “Breaking Bad” alums Bob Odenkirk and Jonathan Banks in the Emmy-winning show’s highly anticipated spinoff series.

“It is period,” said Gilligan, stating it takes place in 2002 and adding that “we tried hard on ‘Breaking Bad’ to try not to be too specific where it is.

Still,he later teased, “you saw on ‘Breaking Bad’ that we like nonlinear storytelling.”

As previously announced, Gilligan directed the first episode of the series, which has already been greenlit for a second season of 13 episodes.The debut season, which will consist of 10 episodes, will premiere in 2015 — later than expected and something for which Gilligan says he takes responsibility.

“We have a way of doing things that is slower than most TV shows,” Gilligan said. “We want to think everything through and we feel that that pays dividends.”

better-call-saul-2.jpg?w=670&h=377&crop=1

better-call-saul-1.jpg?w=670

Hier kijk ik toch naar uit! Ik heb echt ontzettend genoten van Breaking Bad, en ook vooral met name van het karakter Saul Goodman. Mike Ehrmantraut die weer terugkeert, en misschien nog wel meer (oude) bekende personages uit Breaking Bad. Hoe vet zal het zijn om weer Walter of Jesse zien te verschijnen?

Natuurlijk gaat deze serie wel anders worden dan Breaking Bad, persoonlijk denk ik dat het iets meer de humoristische kant op gaat. Maar je weet nooit met wat voor duistere personen Saul in aanmerking komt. Ik weet zeker dat het verhaal ontzettend sterk zal zijn, evenals Breaking Bad. Die serie heeft zoveel kwaliteit, dat ik me afvraag of ze dat ooit nog wel eens kunnen overtreffen. Hoe dan, ik kijk hier naar uit. Lijkt me vet om Saul te zien voordat hij voor Walter White werkte. Laat maar komen!

Bewerkt: door Scarface92
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    9

  • 3L1077

    6

  • .Timothy

    4

  • Scarface92

    3

Kan echt niet wachten op deze serie! Saul was een van mijn favoriete personen in Breaking Bad. Een tijdje terug heb ik een artikel gelezen over Vince Gilligan die zei dat hij het leuk vond om met het idee te spelen dat "Better Call Saul" zich vóór en ná Breaking Bad zou kunnen afspelen. Dit zie ik zelf wel erg zitten. Maar de serie wordt sowieso heel cool. Ik hoop dat je ziet wanneer en hoe Saul Huell in dienst heeft genomen en dat soort dingen. Ik kijk er erg naar uit!

better-call-saul.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik kijk als Breaking Bad-kijker erg uit naar Better Call Saul, want ik heb echt genoten van dat karakter. Ik denk niet dat we er veel op moeten hopen om Walter en Co. terug te zien. We kregen namens tijdens Breaking Bad te zien dat Walter nog nooit Saul had ontmoet (herinnert iemand zich nog die epische benzinepompscène?). Volgens mij komt 'ie in januari 2015 op de Amerikaanse tv (hij was wat uitgesteld), dus zo lang hoeven we er al niet meer op te wachten :) Zin in!

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik kijk als Breaking Bad-kijker erg uit naar Better Call Saul, want ik heb echt genoten van dat karakter. Ik denk niet dat we er veel op moeten hopen om Walter en Co. terug te zien. We kregen namens tijdens Breaking Bad te zien dat Walter nog nooit Saul had ontmoet (herinnert iemand zich nog die epische benzinepompscène?). Volgens mij komt 'ie in januari 2015 op de Amerikaanse tv (hij was wat uitgesteld), dus zo lang hoeven we er al niet meer op te wachten :) Zin in!

Welke scene bedoel je precies? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook aan het denken welke scene hij bedoelt. Enige wat me te binnen schiet met een tankstation (geloof ik) is de scene waar Walt

over die drugsdealers heenrijdt en ze executeert

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik had me vergist. Heb het even opgezocht en in S01E04 blaast 'ie de auto van één of andere zakenman/advocaat/politicus/watdanook op. Ik was altijd in de veronderstelling dat dat die van Saul was, maar ik zie nu dat de eigenaar van die auto iemand anders is :puh: So scratch that.

Link to comment
Delen op andere websites

Langs de andere kant denk ik dat ik liever de voorgeschiedenis van Misteh Fring had gezien.

Het grootste deel van zijn voorgeschiedenis was al te zien in de serie zelf.

Ja, wauw, in een flashback. Zijn verhaal gaat echt wel dieper dan dat hoor.

@Timothy, wil niet zeggen dat het incorrect is. Denk jij dat iemand Walter zomaar uit de cast zou halen, want... ?

Link to comment
Delen op andere websites

Langs de andere kant denk ik dat ik liever de voorgeschiedenis van Misteh Fring had gezien.

Het grootste deel van zijn voorgeschiedenis was al te zien in de serie zelf.

Ja, wauw, in een flashback. Zijn verhaal gaat echt wel dieper dan dat hoor.

Ja ik snap wat je bedoeld. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...