Jump to content

Rocket League


Dipsie8

Recommended Posts

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    37

  • 3L1077

    35

  • MovieGamer

    33

  • Dexist

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 uur geleden, 3L1077 zei:

Iemand zin om vanavond wat te knallen?

Trouwens: zou het niet handiger zijn moesten we hiervoor een Skype-chat, of Whatsapp-chat voor maken ofzo? Dat communiceert wat sneller en beter denk ik. :) Wat verkiezen jullie?

Skype heb ik niet meer. Whatsapp vind ik oke. Zolang er niet teveel bs foto's in worden gestopt :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nah, enkel voor tijdens het Rocket League zelf (of om af te spreken). Het is namelijk best irritant dat er geen communicatie mogelijk is tussen PS4 en PC tijdens het spelen.

 

Wie heeft er hier allemaal een probleem met WhatsApp/je nummer delen? Zoja, zoeken we wel een andere oplossing hoor. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist, 3L1077 zei:

Nah, enkel voor tijdens het Rocket League zelf (of om af te spreken). Het is namelijk best irritant dat er geen communicatie mogelijk is tussen PS4 en PC tijdens het spelen.

 

Wie heeft er hier allemaal een probleem met WhatsApp/je nummer delen? Zoja, zoeken we wel een andere oplossing hoor. :)

Maak maar een groep. Wie wilt komen komt maar lekker en wie niet, niet. :cab:. Wel handig dat communicatie wat makkelijker wordt, via de gtaf chatbox is het irritant. Ik stuur je een PB

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...