Jump to content

Rocket League


Dipsie8

Recommended Posts

Toen Rocket League nog gratis was, had ik 'm gedownload op mijn PS4. Had ik laatst weer even zin om Rocket League te spelen en staat er een slotje op? :(

Is je Playstation Plus lidmaatschap nog geldig?

Rocket League was een bepaalde maand "gratis" voor Ps+ eigenaren, eens je Ps+ verlopen is gaat er inderdaad een slotje op je game.

Ja, heb nog PS+.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    37

  • 3L1077

    35

  • MovieGamer

    33

  • Dexist

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toen Rocket League nog gratis was, had ik 'm gedownload op mijn PS4. Had ik laatst weer even zin om Rocket League te spelen en staat er een slotje op? boos.gif

Is je Playstation Plus lidmaatschap nog geldig?

Rocket League was een bepaalde maand "gratis" voor Ps+ eigenaren, eens je Ps+ verlopen is gaat er inderdaad een slotje op je game.

Ja, heb nog PS+.

Nou, achter jouw naam staat van niet. :puh:

Cg5KKoxW4AAjOKQ.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Toch kan ik al toen mijn lidmaatschap (in december 2015) was afgelopen, nog altijd online spelen.

Komt waarschijnlijk omdat er nog een account met PS+ op jouw PS4 is ingelogd. Die deelt dan dat abonnement met andere accounts, alleen geld dat niet voor de games. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Rocket League is dit weekend gratis te spelen via steam mocht iemand geïnteresseerd zijn. Daarnaast is het spel ook voorzien van een 40% korting.

Van mij mogen ze die korting wel omhoog schroeven. Ik heb net niet genoeg doekoe's op m'n steam-account om het spel te kopen :7.

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Rocket League is dit weekend gratis te spelen via steam mocht iemand geïnteresseerd zijn. Daarnaast is het spel ook voorzien van een 40% korting.

Van mij mogen ze die korting wel omhoog schroeven. Ik heb net niet genoeg doekoe's op m'n steam-account om het spel te kopen emo.gif.

Ik vind het al knap dat jullie de Rocket League hype zo lang hebben vermeden puh2.gif

Voor mij komt deze Hoops Update wel goed uit, want na 500+ potjes kan ik echt wel wat meer variëteit gaan gebruiken in dit spel emo.gif Wel een uitdagende modus voor mij, ik heb best veel moeite met luchtschoten.

Probeer mijn winst-% naar 60 op te krikken, maar dat gaat niet zo eenvoudig met zoveel wedstrijden gespeeld te hebben. Momenteel zit ik ergens tussen 57 en 58%.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch kan ik al toen mijn lidmaatschap (in december 2015) was afgelopen, nog altijd online spelen.

Komt waarschijnlijk omdat er nog een account met PS+ op jouw PS4 is ingelogd. Die deelt dan dat abonnement met andere accounts, alleen geld dat niet voor de games. knipoog.gif

Klopt, heb ik ook met een maat gedaan. Het kutte is dat ik nu dus geen Rocket League kan spelen. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag een paar toffe potjes gespeeld met FrankyFourFingers.

Hoogtepunten waren toch wel die dikke comeback in de Hoops Mode en en de 10-0 winst in Rocket Labs.

Helaas ging het op een gegeven moment steeds slechter. :puh:

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag een paar toffe potjes gespeeld met FrankyFourFingers.

Hoogtepunten waren toch wel die dikke comeback in de Hoops Mode en en de 10-0 winst in Rocket Labs.

Helaas ging het op een gegeven moment steeds slechter. puh2.gif

Haha, ja! Deze match ga ik niet gauw vergeten:

o7oleh.jpg

Ik ben echt erg slecht in die Hoops-mode bloos.gif

Ik ben altijd al scheef geweest met die luchtshots en volleys, ene keer is de timing perfect en de richting helemaal verkeerd en andere keer vice versa boos.gif (Maar goed, nou is er een mode om ermee te oefenen smile3.gif)

Link to comment
Delen op andere websites

Wie van jullie doet overigens mee aan de Rocket League Championships? M'n team en ik doen in ieder geval mee. Nog een paar dagen te gaan voor de start. puh2.gif

Ingeschreven samen met mijn vrienden, maar een grote kans dat we op de dag dat het start niet kunnen spelen. Jammer, maar het is niet alsof we echt kans maakten om het ver te brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...



Voelde me even als Ronaldi met Nani een paar jaar geleden :7 Super Saiyan 3 :@



Niet dat ik zo een prachtige actie ervoor had, maar toch wel behoorlijk vervelend als je de wedstrijd ook niet meer wint en je zo hard je best doet om te klimmen in die divisies :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan geen 'competitive' matches spelen en ook de spelmodi Hoops, Snow Day en Rocket Labs zijn verdwenen nosmile.gif

Weet iemand wat er gaande is? Ik dacht eerst dat seizoen 2 hiermee afgelopen is, maar dat verklaart niet waarom die andere playlists niet speelbaar zijn. Erg jammer by the way, ik was flink aan het klimmen laatste 2-3 weken. Zat bijna in Challenger Elite, wat al best knap is volgens mij :$

ClbSZHUWYAAIyue.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...