Jump to content

Rocket League


Dipsie8

Recommended Posts

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    37

  • 3L1077

    35

  • MovieGamer

    33

  • Dexist

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik snap nog steeds niet van het feit waarom deze game nog niet op de PS3 is. Is het namelijk zo moeilijk om Rocket League even te porten naar de oudere consoles :?

Het is idd geen zware game. Miss heeft Psyonix wel een dealtje met Sony gesloten want de game is ook niet op de xbox

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er ook mensen die regelmatig Ranked met mij willen spelen? Ik verlies zo veel goals/ krijg zoveel goals tegen doordat iedereen altijd maar voor de bal gaat en nooit eens iets laat gaan voor een teammaat die er perfect voor staat.

De officiele seizoenen beginnen pas volgende maand dus er is tijd zat om aan elkaar te wennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er ook mensen die regelmatig Ranked met mij willen spelen? Ik verlies zo veel goals/ krijg zoveel goals tegen doordat iedereen altijd maar voor de bal gaat en nooit eens iets laat gaan voor een teammaat die er perfect voor staat.

De officiele seizoenen beginnen pas volgende maand dus er is tijd zat om aan elkaar te wennen.

Ja hoor! Kan morgen wel: PSN: jesperd_1

Link to comment
Delen op andere websites

Ben hem nu aan het downloaden. :) Het lijkt me wel leuk. Het doet me denken aan een sonic (Denk ik) game welke ook iets zoals dit was op de PS3 (Had daar een demo van). Dat heb ik altijd wel leuk gevonden om te spelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij eigenlijk ook wel leuk om met leden van dit forum online te spelen.

Tegen elkaar/bij elkaar, dat maakt niet zoveel uit.

Voeg me maar toe hoor:

NiPa88

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem via PS+ gedownload ja. Heb net een demonstratie match gedaan tegen 1 bot, en dat ging goed. Daarna een 3vs3 gedaan online en dat was dan wel lekker lastig (we werden met 4-0 ingemaakt :puh:). Maar tot nu toe vind ik het een leuke game! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...