Jump to content

GTA 5 online laat opeens niet meer , offline doet het wél gewoon ?


kevinen10

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, kende de site wel maar nooit geregistreerd. Nu heb ik denk ik ff jullie hulp nodig..

IK heb namelijk ff een vraagje/probleempje.

Ik speel gta 5 online op mijn xbox 360.

Alleen sinds gisteren laat mijn gta 5 online niet meer. Als je de online versie start krijg je altijd aan het begin van die "getekende" plaatjes en info over de laatste updates en voertuigen.

Het scherm blijft tijdens dit gedoe staan. Rechts onderin blijft dat rondje maar draaien. (loading gta online). verder dan dit komt het niet. Dit heb ik nog nooit eerder gehad.

Gewoon de offline versie kan ik wel spelen.

Heeft iemand hier ook last van (gehad)? of weet iemand een oplossing hoe dit probleem verholpen kan worden?

Zoals gezegd ik speel het spel op de xbox 360, met 1 account.

alvast bedankt voor jullie hulp!

gr. Kevinen10

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt op een probleem met je internet verbinding? Ben je wel gewoon online op je Xbox? Kan je met andere spellen online?

Wat je al wel kan proberen, wie weet helpt het.

Je router/modem even resetten.

De laatste update(s) van het spel herinstalleren

Het hele spel herinstalleren

Maar als je wel andere dingen online kan doen op je xbox, dan ligt het probleem eerder bij Rockstar.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Bij dat stuk denk ik ook vaak dat ie niet verder gaat. Vaak gebeurd het zit ik met me vinger bij het aan/uit knopje van me xbox en

dan zie je je spel verder gaat. Vanuit de wolken inzoomend naar je safehouse. :puh:

Kan vaak zolang duren, misschien ook wat Ezra zegt beter vanuit offline online starten.

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor de reacties!

het rare is eigenlijk dat het bij allebei niet werkt.

Direct vanaf het opstarten van de game of vanuit de offline versie, bij alle twee blijft dat rondje met "joining gta online" maar ronddraaien zonder dat er iets gebeurd. (Je hebt zeg maar telkens dat beeld van boven vanuit de wolken)

Heb het een tijdje achter elkaar laten draaien, maar volgens mij kan ik echt lang wachten tot er iets gaat gebeuren. Zonder enig resultaat dus...

mijn xbox live werkt echter ook gewoon en andere games kan ik wel gewoon online spelen, dus wat er aan de hand is ineens??

Iemand met suggesties of oorzaken (eventueel van rockstart/xbox) ?

thanks!

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ook niet..

Heb alle speel-opties al geprobeerd maar krijg elke keer weer het zelfde te zien dat het rondje steeds maar blijft draaien...

Het vreemde is ook, dat ik gister eerder op de dag gewoon nog even online heb gespeeld...

heel af en toe, (1 op de 10x ) krijg ik tijdens het laden dat zwarte scherm in beeld, waarin iets staat van dat er geen geschikte

online sessie te vinden is, (zoiets). Maar denk niet dat dit de oorzaak zal zijn aangezien het niet elke keer in beeld komt..?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey ik heb dat probleem ook gehad alles geprobeert niks helpte toen unlinkte ik mijn rockstar sociol club account van mijn x-box via de site en bam ik kwam meteen online als je dan weer online ben kun je hem gwn weer linken aan je xbox. Hoop dat het werkt maat

Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt. Ik heb me ook 'un-linkt' van mn soical club en dan kan je gewoon weer online.

Daarna weer geprobeerd om mijn account weer gelinkt te krijgen en online te gaan, dat werkte even maar ook niet super..

Later weer hetzelfde probleem.

Nu speel ik gewoon weer zonder gelinkt social club account en is er tot nu toe niks meer aan de hand

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...