Jump to content

[OV]Cluedo GTAForum Edition #4 - Het spel topic


ERRWINS

Recommended Posts

cluedologotzocf.png

Het spel:

Zoals al eerder aangegeven was, is er een tafel die aangeeft wanneer je aan de beurt bent. Iedereen heeft 3 kaarten gekregen en op basis daarvan probeer je de oplossing te vinden. Een gerucht verspreiden doe je zo:

[b][color=#ffa500]Gerucht:[/color][/b]
[b]Plaats:[/b]
[b]Wapen:[/b]
[b]Deelnemer:[/b]

Het is nu aan de volgende deelnemer aan de tafel om het tegendeel te bewijzen. Dat houdt in dat, wanneer de volgende deelnemer een kaart heeft wat in het gerucht voor komt, hij/zij die moet laten zien aan de geruchtenmaker via een prive bericht. Als de deelnemer geen van deze kaarten heeft, moet de volgende deelnemer het tegendeel bewijzen. Wanneer de kaart is gedeeld, post de kaartdeler een berichtje zodat we weten dat het is gebeurt. Het gerucht blijft dus staan. Zo weet de volgende deelnemer wanneer hij/zij aan de beurt is om een gerucht te verspreiden.

Voorbeeld

Speler 1: Driving School, Pistol, Speler 5

Speler 2: Ik kan niets bewijzen.

Speler 3: Ook ik kan niets bewijzen.

Speler 4: Tegendeel bewezen.

Speler 2: Caligula's Palace, Schep, Speler 1

Speler 3: Tegendeel bewezen.

Speler 3: San Fierro Church, Mes, Speler 1

Speler 4: Ik kan niets bewijzen.

Speler 5: Ik kan niets bewijzen.

Speler 6: Helaas kan ik niet bewijzen.

Speler 1: Tegendeel bewezen.

Wanneer je het zeker weet, dien je een gerucht te plaatsen met daaronder de tekst: 'Hierna weet ik het zeker!'. Zodra die ronde is geweest, mag je je antwoord plaatsen waarna de host het bevestigt of niet. Het uiteindelijke gerucht plaatsen doe je zo:

[b][color=#ffa500]Ik weet het zeker:[/color][/b]
[b]Plaats:[/b]
[b]Wapen:[/b]
[b]Deelnemer:[/b]

Let er wel op dat, wanneer je het fout gokt, dat je niet meer mee mag doen. Deelnemers kunnen je nog wel raadplegen voor kaarten!

Hetzelfde geldt als de host 3x voor je heeft geantwoord. Dan worden je kaarten openbaar gemaakt en doe je niet meer mee!

De tafel:

[table=header]Deelnemers|Avatar

@SpacyColours|photo-thumb-131689.jpg

@TekaLoca|photo-106196.png

@_Night-Men_|av-74006.png

@Skullz-000|photo-139086.png

@Guardian1980|photo-112354.png

[/table]

Regels:

  • Als deelnemer van Cluedo dien je dagelijks actief te zijn op het forum.
  • Je dient binnen 36 uur te reageren als je aan de beurt bent om een gerucht te verspreiden.
  • Je dient binnen 24 uur te reageren als je aan de beurt bent om het tegendeel te bewijzen.
  • Als de host 3 keer voor je heeft gepost, doe je niet meer mee en worden je kaarten openbaar gemaakt.
  • Let goed op! Het zou zonde zijn als je overbodig een kaart laat zien.
  • Wanneer je het eenmaal denkt te weten, krijg je maar 1 kans. Als je het fout hebt, doe je niet meer mee. Wel kunnen deelnemers je nog raadplegen voor je kaarten.
  • Overleggen met andere deelnemers wordt absoluut niet getolereerd en resulteert in een diskwalificatie!
  • Het spel topic wordt puur en alleen gebruikt voor het spel. Reacties, vragen en/of opmerkingen kunnen geplaatst worden in het reactie topic.

Locaties, wapens en deelnemers om een gerucht mee te verspreiden kun je vinden in het Hoofd topic. Tevens een uitgebreide uitleg over het spel staat hier beschreven.

Gebruik dit topic alleen voor spel gerelateerde berichten zoals geruchten en info over kaarten.. Vragen en/of opmerkingen kun je in het Reactie topic kwijt!

Veel succes!

:tu:

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SpacyColours

    17

  • Guardian1980

    15

  • Niked

    15

  • TekaLoca

    14

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...