Jump to content

[PS]Signature tutorial


ERRWINS

Recommended Posts

Photoshop CS Signature Tutorial



Zo nu en dan krijg ik complimenten over mijn originele signature, vragen ze me hoe ik dat gedaan heb en dat het vast heel moeilijk moet zijn om het te maken.

Integendeel: Het is juist heel simpel en dat laat ik jullie nu zien!

Het te maken signature:

okvpxz.png

*Excuses voor het eind van de video. Geen idee waar het aan lag maar het beeld bleef stil staan. Waarschijnlijk een trage PC of iets dergelijks. Het enige wat ik nog aan het doen was, waren de kantjes aan het uit gummen.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en mochten jullie het proberen, dan zie ik graag resultaten tegemoet.

TIP: Door te gummen kun je dus ook per letter een afbeelding plaatsen.

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Prima tutorial. Heb nog geen tijd gehad om hem aandachtig te volgen, maar ik vind het al heel wat dat je het maakproces van je signature signature met ons wilt delen, als je begrijpt wat ik bedoel. Voor de beginner en iets gevorderde fotosoeper kan dit onwijs handig zijn. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie tutorial, resultaat ziet er ook goed uit! Maar in plaats van achteraf vierkante selecties maken en weg te halen, lijkt het mij handiger om met quick selection een selectie te maken en een laagmasker toe te passen (knop naast 'nieuwe laag aanmaken' volgens mij). Verder ga zo door :)

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt maar daar ben ik niet zo handig mee :puh:

Haha oke, dat verklaart een hoop :puh: Voordeel van een laagmasker is wel dat je dingen terug kan halen/brushen. Al is dat in dit geval niet zo noodzakelijk..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem in de loop van volgende week eens uitproberen. Ik heb jammergenoeg geen Photoshop bij mij in Zwitserland.

Ik zie in je video dat je een oudere versie dan CS6 gebruikt. Lukt het ook met CS6? Trouwens, goede tutorial! :tu:

Bewerkt: door Twedeldie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...