Jump to content

[DUI] Bundesliga 2014-2015


TekaLoca

Recommended Posts

Weer 2 doelpunten, nou Hiddink roep deze man op!

Even los uit het geheugen:

2 tegen Bayern, 4 tegen Leverkussen, 2 tegen Sporting Lisbon en 2 tegen Hertha.

Weg met RvP!!!

RVP ging met krukken weg van de wedstrijd Swansea - Manchester United en de Hunter raakte geblesseerd in de Real Madrid wedstrijd.

Oftewel DOST!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    43

  • TekaLoca

    19

  • Kaitjee98

    18

  • TheuNauz

    16

Afgelopen weekend bij de wedstrijd Schalke 04 - Werder Bremen geweest! Wat een sfeer! Heerlijk. Alleen heel erg jammer van de uitslag. Werder Bremen kwam in de laatste minuut nog langszij.

Daarnaast verbaas ik me over Dost. Als je kijkt waar die vorige jaar stond en hoe hij nu speelt oftewel scoort. Hij schiet bijna alles binnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag me toch af hoe het komt dat het opeens weer goed gaat met Dost.... Maar ja idd, oproepen die man

Hij maakt gewoon zijn kansen af. Hij heeft geloof ik in 4 wedstrijden 20 schoten op doel gehad, daarvan is de helft er ingeschoten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

HSV heeft zich weten te handhaven voor de Bundesliga na een spannende play-off wedstrijd tegen Karlsruher SC.

De club uit Hamburg is trouwens de enige club die nooit gedegradeerd is uit deze competitie.

Link to comment
Delen op andere websites

Zouden toch beter zakken, samen met Stuttgart. Schieten ze wakker en kunnen ze orde op zaken stellen. Want dit is gewoon coppetitievulling met op het einde van het verhaal altijd degradatie play-offs en uiteindelijk met veel geluk winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteindelijk, en of het nou geluk is of niet, hebben ze gewonnen van hun tegenstander. Ik ga er van uit dat het afgelopen seizoen een wake-up call was en dat ze daar ook wel door hebben dat het zo niet verder kan. HSV is nou eenmaal een ploeg die op het hoogste niveau hoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteindelijk, en of het nou geluk is of niet, hebben ze gewonnen van hun tegenstander. Ik ga er van uit dat het afgelopen seizoen een wake-up call was en dat ze daar ook wel door hebben dat het zo niet verder kan. HSV is nou eenmaal een ploeg die op het hoogste niveau hoort.

Het seizoen 2013/2014 had al een wake-up call moeten zijn. Helaas zijn ze afgelopen seizoen weer op dezelfde manier doorgegaan; spelers halen en die een veel te hoog salaris geven en vervolgens niet volgens de verwachtingen presteren. Vind jij dat een ploeg moet zulk slecht beleid op het hoogste niveau thuishoort? Ik in ieder geval niet.

Misschien was het juist beter geweest als ze wel zouden degraderen, zodat ze écht wakker worden geschud. Dit is al het tweede jaar op rij dat ze er met veel geluk mee wegkomen. Heeft niet veel met kwaliteit te maken, want als in de 90e minuut niet de 1-1 viel, zaten ze in de 2.Liga

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...