Jump to content

[DUI] Bundesliga 2014-2015


TekaLoca

Recommended Posts

Bayern is altijd één van mijn favoriete clubs geweest. Komt vaak ver en wordt meestal niet zo opgehemeld, zoals sommige andere clubs. Hoop dat Bayern weer kampioen wordt en dat Robben het seizoen van zijn leven speelt en zijn prestaties op het WK door kan trekken. Maar ja, dat was echt een team voor Robben om in te schitteren, bij Bayern draait niet alles om dhr. Robben. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    43

  • TekaLoca

    19

  • Kaitjee98

    18

  • TheuNauz

    16

Moet ik nu zeggen mooie dribbel en voorzet van Robben of gewoon enorm slecht verdedigd? Robben kon gewoon vrij dribbelen, voorzetten en niemand probeerde die voorzet te blokken, ik ga dus maar voor uitermate slecht verdedigd. Je weet toch gewoon dat dit gebeurt als Robben de bal heeft? Druk zetten op de man, anyone? :kots:

Achja.

Link to comment
Delen op andere websites

...ze wilden iemand om Javi te vervangen en die hebben ze nu toch wel, en niet zomaar een vervanging :puh::klap:

Precies. Ook Schweini is geblesseerd, dus dit komt prima uit. Hij zal gemist worden door Real in Clásico's, denk ik.

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
  • 2 weken later...

Ben blij dat Keller is ontslagen bij Schalke. Die man deed het leuk bij de beloften, maar hij heeft geen uitstraling en loopt er altijd als een zombie bij. Met Di Matteo hebben ze toch wel een goede coach binnengehaald. Ik hoop alleen dat hij niet zulk verschrikkelijk voetbal met Schalke gaat spelen als hij met Chelsea deed.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...