Jump to content

[ENG] Barclays Premier League 2014-2015


TekaLoca

Recommended Posts

Spurs willen graag Depay hebben. Hmm, denk dat het voor Depay zelf beter is om nog een jaartje te rijpen in Nederland, maar ja... Wat doe je tegen een bod van 20 mio? Al lees je ook wel ergens 19 mio of 25 mio, het zijn enorme bedragen... Ben benieuwd, had sowieso al niet verwacht dat Depay in Nederland zou blijven, maar de Spurs vind ik ook weer niet een geweldige club (hoewel erg in trek bij Eredivisie-spelers: Vertonghen, Chadli, Eriksen).

Tottenham is een uitstekende club om in te rijpen, zeer mooie transfer voor de speler en voor de club. Tottenham heeft imo wel een aantrekkelijk team, maar collectief staat het niet zo sterk. Tevens zou Depay zich in een team als Tottenham kunnen knokken, bij echte topclubs mag je dat vergeten.

20 miljoen valt best mee voor een aanstormend talent hoor, eerlijke prijs denk ik zo :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    80

  • TekaLoca

    19

  • Venzio

    15

  • KoningJesper

    13

Wacht. Depay voor 20 miljoen naar Spurs als gerucht? Is dat niet overdreven veel geld voor een speler als Depay? Spurs is wel een mooie club voor hem, maartoch.

Vind je? 20 miljoen voor een aanstormend talent vind ik een eerlijke prijs. Tevens is Depay extreem jong, dat verhoogt de prijs, want hij kan nog veel beter worden.

Als we dan toch over Nederlandse spelers bezig zijn, dat BMI gekocht is en Blind niet is wel een heel slechte cafémop.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Dan valt Fellaini in en scoort hij, Van Gaal, bent u zeker dat u deze speler kwijt wilt? :7

Van Gary Lineker z'n uitspraak("United should sign the Fellaini that plays for Belgium") moet ik dan ook kotsen. Bij België mag Fellaini aanvallend spelen en bij United stoppen ze'm altijd op een verdedigende positie. Moet je geen genie voor zijn..

Maarja, Van Gachterlijk zeker. :7 Eerst een speler voor 30+ miljoen kopen, 'm niet goed gebruiken en er dan vanaf willen..Achja. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Maarja, Van Gachterlijk zeker. :7 Eerst een speler voor 30+ miljoen kopen, 'm niet goed gebruiken en er dan vanaf willen..Achja. :7

Want Louis heeft deze speler gekocht? Ik geloof toch echt dat het Moyes was. Ik heb ook liever een topspeler i.p.v. deze 'middelmaat', ongeacht de positie.

Link to comment
Delen op andere websites

Want Louis heeft deze speler gekocht? Ik geloof toch echt dat het Moyes was. Ik heb ook liever een topspeler i.p.v. deze 'middelmaat', ongeacht de positie.

Nee, maar Van Gaal gaat wel mooi met geld morsen.

En "middelmaat". :schater: Heeft hij een vol seizoen in de basis gestaan en het verneukt? Nee hoor. Je kan Fellaini niet eens middelmaat noemen, want bij United heeft hij niet een echte kans gekregen. Bij Everton was Fellaini gewoon top, anders legt een club als United niet 30+ miljoen op tafel.

Als er iemand een middelmaat is, dan is het wel Van Gaal. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Want Louis heeft deze speler gekocht? Ik geloof toch echt dat het Moyes was. Ik heb ook liever een topspeler i.p.v. deze 'middelmaat', ongeacht de positie.

Als er iemand een middelmaat is, dan is het wel Van Gaal. :7

:schater:

Je post valt door die zin al niet meer serieus te nemen, een van de meest succesvolle coaches in de geschiedenis middelmaat noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

schater.gif

Je post valt nu al niet meer serieus te nemen, een van de meest succesvolle coaches in de geschiedenis middelmaat noemen.

Jahoor...Bij Barcelona in het derde seizoen een ramp, Nederlands elftal erna een ramp, 2de periode Barcelona opnieuw een ramp, bij Bayern München na reeks verliezen ook moeten vertrekken, bij AZ idem dito. Z'n topjaren kende ie bij Barça en Bayern met elk 2 topseizoenen en z'n tweede termijn als bondscoach(natuurlijk zijn een paar WK wedstrijden genoeg om iemand te bombarderen tot topcoach). Dat noem ik niet "top", als je zoveel rampseizoenen achter de rug hebt. Dan ben je middelmaat.

Je omschrijft een speler die niet eens een eerlijke kans heeft gekregen als middelmaat, dát valt niet serieus te nemen. Als een speler een gans seizoen in de basis speelt en er niks van bakt(voorbeeld: Torres), dan mag je van mij gerust vermelden dat iemand middelmatig is. Fellaini kende een topseizoen bij Everton, een club legde 30+ miljoen op tafel en gaf 'm daarna niet genoeg de kans om zich te bewijzen. Bij Everton speelde ie ongeveer 2 x zo veel en veelal startte ie dan in de basis natuurlijk.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...