Jump to content

[ENG] Barclays Premier League 2014-2015


TekaLoca

Recommended Posts

84 doelpunten in 198 wedstrijden? Dat is geen geweldig doelpuntmoyenne voor een absolute topspits. Hij heeft zich in mijn ogen nog niet bewezen als absolute topspits, wel als een gek waardoor hij zo populair is, maar dat doet weinig goed voor een prijs van een speler.

Het doelpuntengemiddelde van de meeste spitsen ligt rond de 1/2, dus ik vind dat gemiddelde niet zo slecht hoor.

Ik ken eigenlijk geen enkele topspits met een gemiddelde dat aanleunt bij Ronaldo en Messi(Ronaldo en Messi zijn géén spitsen).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    80

  • TekaLoca

    19

  • Venzio

    15

  • KoningJesper

    13

We gaan nu toch niet geilen op elke oké redding die Courtouis maakt?

O jawel. :D

Diego Costa is trouwens echt dé spits die Chelsea nodig had: eentje die kan scoren. Nu ja, ze hadden er eentje die veel scoorde, maar die verkochten ze omdat Mourinho een idioot is.

Oja, en dat andere Belgje heeft er ook eentje in geknald. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wie dan?

Lukaku? Legde er in de PL beduidend meer in dan de Chelsea spitsen. 2 seizoenen Lukaku PL waarin ie kansen kreeg: 17 goals bij WBA en 16 bij Everton.

Zijn natuurlijk geen spectaculaire statistieken, maar beduidend beter dan wat Chelsea de afgelopen 2 seizoenen had. Diego Costa is natuurlijk wel een aantal niveautjes hoger dan Lukaku, begrijp de verkoop nu wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn natuurlijk geen spectaculaire statistieken, maar beduidend beter dan wat Chelsea de afgelopen 2 seizoenen had.
Wat verwacht jij eigenlijk van een spits? Een gemiddelde van 1 goal per 2 matchen is een goed gemiddelde voor een zuivere spits.

En kom nu niet af met voorbeelden als Ibrahimovic die in een veel lagere competitie speelt..:clown:

Diego Costa is natuurlijk wel een aantal niveautjes hoger dan Lukaku, begrijp de verkoop nu wel.

Dat wel ja. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Bij een absolute topclub als Chelsea moet je er elk seizoen gewoon 25-30 scoren, dan kun je wel talent hebben maar dan moet je gewoon eerst een aantal seizoenen rijpen bij een wat mindere club. Een 'oke-aardig' gemiddelde is leuk, maar niet voor de absolute top. Daar moet alles bovengemiddeld goed zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij een absolute topclub als Chelsea moet je er elk seizoen gewoon 25-30 scoren, dan kun je wel talent hebben maar dan moet je gewoon eerst een aantal seizoenen rijpen bij een wat mindere club. Een 'oke-aardig' gemiddelde is leuk, maar niet voor de absolute top. Daar moet alles bovengemiddeld goed zijn.

Je beseft toch zelf wel dat als we alleen naar de PL kijken alleen Suárez goed genoeg is voor jou? :7

Bij een mindere club 25-30 keer scoren in de PL is niet te doen. Dat Lukaku er 16 en 17 inlegt bij mindere clubs is op zich al een prestatie. Bij een club als Chelsea scoor je makkelijker doordat je er gewoon betere ballen krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Er lopen ook weinig absolute topspitsen meer rond in de BPL, alleen Aguëro, Costa, RVP en Rooney (al speelt hij niet altijd in de spits) hebben het niveau wat een topclub hoort te hebben (zal er vast een vergeten).

Misschien is mijn 'standaard' van de Premier League wel te hoog en moet ik dat omlaag stellen, Engelse clubs betekenen ook niet heel veel meer in de absolute top de laatste jaren.

Link to comment
Delen op andere websites

Er lopen ook weinig absolute topspitsen meer rond in de BPL, alleen Aguëro, Costa, RVP en Rooney (al speelt hij niet altijd in de spits) hebben het niveau wat een topclub hoort te hebben (zal er vast een vergeten).

Misschien is mijn 'standaard' van de Premier League wel te hoog en moet ik dat omlaag stellen, Engelse clubs betekenen ook niet heel veel meer in de absolute top de laatste jaren.

City en Chelsea reken ik toch tot de top van Europa. Chelsea z'n voetbal is met deze selectie aangenaam om op te kijken(niet te geloven dat ik dit zeg).

PL niveau ligt imo veel hoger dan in Spanje, Frankrijk en Duitsland waar respectievelijk enkel Real Madrid, Barcelona, PSG, Bayern München en in mindere mate Atlético het topvoetbal brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het niveau van de teams daaronder is in Engeland hoger, mijn mening dan.
Dat bedoel ik dus met PL niveau dat hoger ligt. ^_^

Zucht, wat is Mirallas toch overroepen.Blijkbaar mist hij niet alleen bij het nationale team reuzenkansen.

Edit: De andere Belg stelt dan weer niet teleur, bazenactie. _O_

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...