Jump to content

[SPA] Primera Division 2014-2015


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 201
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    63

  • TekaLoca

    60

  • TheuNauz

    19

  • Venzio

    14

Ik verheug me meer op El Clásico dan ooit tevoren. Ben ik de enige? :eten:

Neymar, Suárez en Messi versus Bale, Ronaldo en James. Denk dat dit toch wel de 2 driehoekjes zijn van beide ploegen. Lekker. :Y

Wow, dat is toch wel zieke opstelling van beide ploegen. Helaas heeft Barca echt geen goed team voor de rest. Ja wel goede spelers, maar in algemeen niet wat van Barca mag worden verwacht. Ik ben zeer benieuwd hoe ze het gaan doen want afgelopen jaar was het wat magertjes. Maar ja, daardoor heb ik wel weer veel meer sympathie voor Barca. Ben erg benieuwd!

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, dat is toch wel zieke opstelling van beide ploegen. Helaas heeft Barca echt geen goed team voor de rest. Ja wel goede spelers, maar in algemeen niet wat van Barca mag worden verwacht. Ik ben zeer benieuwd hoe ze het gaan doen want afgelopen jaar was het wat magertjes. Maar ja, daardoor heb ik wel weer veel meer sympathie voor Barca. Ben erg benieuwd!

Wij hebben niet zoveel geld als Real. :( /puppyface
Link to comment
Delen op andere websites

Bwah, deftig... Mathieu speelde een puike partij tegen Nice. Als ze niemand anders halen ben ik ook tevreden met wat ze tot nu toe hebben. Vermaelen zou van bank naar bank getransfereerd worden, dus het maakt mij niet veel meer uit.

Link to comment
Delen op andere websites

10579968_10152765160769305_4960295813736946505_n.jpg?oh=2966c9d0962e14c5fba71e1996165928&oe=54642193&__gda__=1417443014_65af6e9dc208f049c5371237a3a7b826

Nu dat het rond is, ben ik best wel blij met de transfer. Een Belg bij Barça. Godsamme :$

Ik zag overigens ook een foto van Afellay op de luchthaven met een Olympiakos-sjaal, die deal zal dus ook rond zijn. Hij kreeg vandaag de toestemming van de club om training over te slaan en aan zijn toekomst te werken, dat is dus ook geregeld. Good luck Ibi, ik vergeet je assist voor Messi tegen Real Madrid nooit :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is Messi geen legende? Juist wanneer hij bij Barca blijft wordt het een legende, als hij dat nog niet zou zijn, niet door de club te verlaten. Dat hij nog niet als zo'n clublegende wordt gezien komt denk ik eerder door z'n leeftijd, wanneer hij de dertig gepasseerd is en nóg bij Barca speelt is het ook zo'n clublegende. Anderzijds laten we eerlijk zijn: die titel heeft hij simpelweg om z'n bijdrage aan de club al dik en dubbel verdiend.

Link to comment
Delen op andere websites

Barça zou bijna uitgeshopt zijn, enkel Cuadrado ontbreekt nog. Op de voorpagina van Mundo Deportivo stond dat Lucho hem er dolgraag bij wilt hebben. Ik zie hem er in ieder geval graag bij komen, maar niet om als rechtsachter te gebruiken though :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...