Jump to content

3L1077 vs. Cabyon - Stemmen t/m 18 augustus!


3L1077

GFX Battle - 3L1077 vs Cabyon  

11 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie heeft volgens jou de beste signature?

    • 3L1077
      6
    • Cabyon
      5


Recommended Posts

Onderwerp: 13e corp-verkiezingen

Soort design: Signature

Size design: Tot de maximum-afmetingen

Render: Optioneel

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Eén week na de overeenkomst

Opmerking: /

Ben benieuwd! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

In overleg met 3L1077 gisteren is de huidige deadline naar vandaag verschoven. Dat betekent dat ik mijn inzending nú moet inleveren. Dat doe ik dan ook.

Inzending 3L1077:

VuI2Zy2.png

Inzending Cabyon:

iaK2IGG.jpg

U mag stemmen t/m 18 augustus!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op Cabyon gestemd aangezien zijn signature wel degelijk iets te maken heeft met G&C. Hij beschrijft op een leuke manier dat TOC uit de dood is herrezen en voor de titel Corp gaat.

Eliott heeft de bekende lantaarnpaal verwerkt in zijn signature verwerkt maar voor de rest heeft het weinig te maken met G&C en de titel corporation tenzij er een diepere boodschap achter zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op Cabyon gestemd aangezien zijn signature wel degelijk iets te maken heeft met G&C. Hij beschrijft op een leuke manier dat TOC uit de dood is herrezen en voor de titel Corp gaat.

Eliott heeft de bekende lantaarnpaal verwerkt in zijn signature verwerkt maar voor de rest heeft het weinig te maken met G&C en de titel corporation tenzij er een diepere boodschap achter zit.

Wat hij met het rechter wil laten zien weet ik niet, maar het thema links past naar mijn mening precies bij de sfeer van Sans Scrupules.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op 3L1077 gestemd omdat zijn signature meer het 'onderscheid' tussen Gangs & Corps weergeeft. Links zie je het vroegere Sans Scrupules, van toen het nog een gang was, en aan de rechterkant zie je het 'nieuwe' Sans Scrupules waarin er een soort van kermis staat dat weergeeft dat Sans Scrupules heel erg blij is met de titel van Corporation. En bij de signature van Cabyon zie ik, het kan aan mijn laptop liggen, een korrelige signature waarin je ziet dat TOC een Corporation geworden is.

Goede signatures beiden! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Allebei leuke signatures, heren. :tu:

Ik vind de linkerkant van 3L1077's heel tof. Dat oude Chicago maffia-sfeertje. Ik hou daar wel van. Ook het gekozen font vind ik erg sterk. De rechterkant is zeker niet onaardig, maar vind ik minder geslaagd, want hoewel zo'n pier natuurlijk wel het goede leven uitstraalt, vind ik het niet echt symbolisch voor de macht van een corporation.

De signature van Cabyon vind ik grafisch niet heel denderend, maar dit maakt hij goed met het ijzersterke idee achter het design. TOC dat, na lange tijd onder de grond te hebben gelegen, weer naar boven komt, hongerig naar nieuw bloed. Heel goed bedacht.

Mijn uiteindelijke stem gaat naar Cabyon.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...