Jump to content

3L1077 vs. Cabyon - Stemmen t/m 18 augustus!


3L1077

GFX Battle - 3L1077 vs Cabyon  

11 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie heeft volgens jou de beste signature?

    • 3L1077
      6
    • Cabyon
      5


Recommended Posts

Ik heb op 3L1077 gestemd omdat zijn signature meer het 'onderscheid' tussen Gangs & Corps weergeeft. Links zie je het vroegere Sans Scrupules, van toen het nog een gang was, en aan de rechterkant zie je het 'nieuwe' Sans Scrupules waarin er een soort van kermis staat dat weergeeft dat Sans Scrupules heel erg blij is met de titel van Corporation.

Dit is ook mijn reden dat ik op 3L1077 gestemd heb.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op 3L1077 gestemd omdat zijn signature meer het 'onderscheid' tussen Gangs & Corps weergeeft. Links zie je het vroegere Sans Scrupules, van toen het nog een gang was, en aan de rechterkant zie je het 'nieuwe' Sans Scrupules waarin er een soort van kermis staat dat weergeeft dat Sans Scrupules heel erg blij is met de titel van Corporation.

Dit is ook mijn reden dat ik op 3L1077 gestemd heb.

t' zelfde hier :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op Cabyon gestemd aangezien zijn signature wel degelijk iets te maken heeft met G&C. Hij beschrijft op een leuke manier dat TOC uit de dood is herrezen en voor de titel Corp gaat.

Eliott heeft de bekende lantaarnpaal verwerkt in zijn signature verwerkt maar voor de rest heeft het weinig te maken met G&C en de titel corporation tenzij er een diepere boodschap achter zit.

De signature maakt de evolutie van Gang naar Corp duidelijk. Het is een 'duel', tussen het oude gezellige gangetje, of de grote nieuwe, ietwat onpersoonlijkere corp, waarin alles maar gedaan wordt, zoals op een kermis, om ter grootst, om ter meeste aandacht. Het is gewoon die evolutie van klein, donker, gezellig, naar iets groots, zogezegd plezierigs, maar toch onpersoonlijk.

(Mijn visie op de zaak)

Oh en Silver, de reden waarom ik Santa Monica heb gekozen voor de Corp-kant, was om in het thema van LA te blijven. LA heeft net dezelfde evolutie doorgemaakt als wat ik hierboven beschreef.

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht is het de combinatie met het onderwerp, dat ik intenties er niet zo van begrijp. Daar zou een handtekening verduidelijking in kunnen brengen. Dat doen ze beide in beperkte mate. Daarbij mis ik, aangezien het een handtekening betreft, in beide gevallen toch echt iets waaraan ik de persoon zelf kan herkennen.

Uiteindelijk vind ik ze beide matig en stem ik daardoor op geen van beide.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...