Jump to content

GTAForum - Top 20


ERRWINS

Recommended Posts

Is het misschien een leuk idee om de Top 20-lijst ook beschikbaar te maken als afspeellijst op Spotify? Op die manier kun je met één klik gelijk naar deze geweldige toppers luisteren. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    81

  • NicolaB

    22

  • Froodooo

    16

  • Visser23

    13

Is het misschien een leuk idee om de Top 20-lijst ook beschikbaar te maken als afspeellijst op Spotify? Op die manier kun je met één klik gelijk naar deze geweldige toppers luisteren. :)

Ik had wel een playlist op YouTube maar had niet het idee dat daar veel naar werd geluisterd.

Spotify zou natuurlijk kunnen, al heb ik daar geen account en gebruik ik het niet. Wellicht als er genoeg animo voor is, dat ik het kan gaan realiseren :)

@ Nicola

Dat is het zeker. Echt een pracht nummer wat met puur gevoel is gezongen.

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Zat te twijfelen tussen The Eagles en Survivor. Toch maar de laatste gekozen! En voor volgende week natuurlijk Kiss! Klassieker!

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Zat te twijfelen tussen The Eagles en Survivor. Toch maar de laatste gekozen! En voor volgende week natuurlijk Kiss! Klassieker!

Je kunt op beide stemmen aangezien de poll op meerdere keuzes staat :tu:

Volgende week hebben we dus een opfriscursus voor Aron nodig, zie ik. Mooie lijst weer (nog steeds), ik heb gestemd. :)

Suggesties zijn natuurlijk van harte welkom! :)

Mr. Mister - Broken Wings en Toto - Africa komen uit GTA VC, deze heb ik dus ook gekozen :)

Vergeet Laura Branigan - Self Control (Flash FM) niet! :puh:

Staat Queen nou op de tweede plek :O.

Naja heb zowel op Toto als Queen gestemd :puh:

Helaas wel. Queen krijgt de laatste tijd minder stemmen, evenals Hotel California. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Staat Queen nou op de tweede plek :O.

Naja heb zowel op Toto als Queen gestemd :puh:

Helaas wel. Queen krijgt de laatste tijd minder stemmen, evenals Hotel California. :(

Ik doe eigenlijk altijd, des te langer het in de top staat, des te beter ik het nummer moet vinden :puh:

Broken Wings bijvoorbeeld, vind ik in een leuk nummer. Maar ik vind het echt niet waard om 15 weken in de top rond te hangen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Op basis van de Top 20 van deze week (week 46) heb ik een Spotify-lijst gemaakt met alle nummers uit de top 20. Hiervoor heb ik zoveel mogelijk gezocht naar de originele uitvoering van de nummers (op het eerste album waarop ze verschenen, eventueel in een remastered versie). Op de play-knop drukken en genieten!

https://play.spotify...qqxIjG21mHP09Dw

Edit: en nog altijd een prachtige lijst, natuurlijk!

Edit2: en een Google Play Music afspeellijst (klik)

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...