Jump to content
Joriz

iCEnhancer mod maakt GTA4 super mooi!


Het is soms echt een wonder wat er allemaal dankzij modificaties van GTA-fans kan. De PC versie van Grand Theft Auto IV is ondertussen al meer dan vijf jaar oud, maar nog steeds wordt er door fans aan modificaties gewerkt. Eén van die fans is Hayssam Keilany, die de maker is van de iCEnhancer modificatie. Zijn modificatie zorgt er voor dat enorm wordt verbeterd (enhance) hoe het spel eruit ziet. Dit niet alleen door het aanpassen van textures, maar juist door dingen als belichting, schaduw en andere grafische effecten aan te passen. Hierdoor ziet het Liberty City uit GTA4 er bijna uit als het echte New York en is bijna geen onderscheid meer te maken tussen de game en de echte wereld.

Afgelopen week is versie 3.0 uitgekomen van iCEnhancer en het resultaat mag er zijn. Check hoe mooi Liberty City is geworden in het onderstaande cinematografische filmpje: Applaus.gif

iCEnhancer is te downloaden, voor de PC versie van Grand Theft Auto IV, via http://icelaglace.co...ds/gtaiv/ice30/

Bronnen:

, Hayssam Keilany's website en WCCF Tech

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ziet er inderdaad ongelofelijk goed uit. Helaas zou ik dit niet kunnen spelen, mijn laptop zal spontaan de hoop opgeven en veranderen in een smeltoven.

Maar ach, desalniettemin is het een geweldige mod, die ook zeer goed samen gaat met de First Person Mod.(wordt volgens mij ook al gebruikt in het fimpje, of het is slim edit/gameplay werk)

Ben ook benieuwd naar de iCEnhancer voor als GTA V straks uitkomt, in ben er vrij zeker van dat er nu al wel mensen staan te popelen om daar mee te gaan beginnen. Wie weet zijn ze er al wel, op de achtergrond, mee bezig!

Ze later GTA IV er al prachtig uit zien, op sommige delen mooier dan GTA V; laat staan wat ze straks met GTA V kunnen gaan doen :)

Bewerkt: door Dexist

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Weer erg knap werk van Hayssam Keilany!

0:57 ziet er super realistisch uit.

Altijd knap wat die gast kan kwa shader gebruikt etc

Ook natuurlijk credits voor de maker van ENB: Boris Vorontsov

Maker van vegetation texture`s: Bisonsale`s

@3L1077 en ERRWINS

Bedankt voor het vermelden van me werk :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wouw waarom kunnen ((amateurs)) Het wel? En Rockstar het niet? :klap:

Rockstar zou het heus wel kunnen maar deze instellingen vergen heel wat van je PC en Rockstar moet aan zijn markt denken en realiseren dat niet iedereen een super PC thuis heeft staan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...