Jump to content

Phoeny's Picture Paradise


Phoenyxar

Recommended Posts

  • Reacties 235
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    153

  • RUBENN

    9

  • Michael

    8

  • NicolaB

    8

Top Posters In This Topic

Bedankt! Tja, ik probeer alleszins om telkens een bepaald idee of gevoel vast te leggen dat ik bij een omgeving heb. Of dat altijd lukt en of ik het later nog altijd op dezelfde manier ervaar is wat anders, maar het heeft toch enkele leuke foto's gecreëerd. En het doet me iets meer opgaan in de omgeving op het moment zelf, altijd mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Lelijkste station van het land gaat naar Vilvoorde (wat momenteel wel wordt gerenoveerd, eindelijk), maar de perrons van Midi en Nord als station zijn inderdaad wel rampzalig. Maar ja, Infrabel is niet echt gekend voor algemene investeringen en men wil er niet aan beginnen zolang Gent-S-P gaande is. Aan Nord zijn deze maand echter wel de werken begonnen voor het herbouwen van het station en gangen, maar Midi zal mogen wachten totdat beide werken gedaan zijn. De vier drukste stations van het land liggen allemaal op dezelfde lijn moeten allemaal aangepakt worden en maar dat kan niet tegelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas voor jou niet. Wanneer ik in Antwerpen-C sta zit ik meestal te wachten op de volgende aankomende trein en ben ik niet echt bezig met het nemen van foto's. Maar de indeling van het station vind ik wel fantastisch, werkt spijtig wel enkel in kopstations (hoewel er 4 doorlopende lijnen in de kelder zitten), dus niet te vaak een optie.

Oke, helaas pindakaas :puh:

Maak je ook foto's van de natuur en mensen in België of licht je passie meer bij architectuur?

Link to comment
Delen op andere websites

Grote focus gaat natuurlijk naar mijn omgeving en dan primair architectuur, maar ik heb daadwerkelijk andere soort afbeeldingen. Ze zijn echter in de minderheid en ik weet niet van alles of ze even "geslaagd" zijn als hun tegenhangers. Er zullen er wel enkele passeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...