Jump to content

GTA Vice City - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    50

  • Dutchy3010

    42

  • ERRWINS

    37

  • herobriner007

    35

Top Posters In This Topic

Posted Images

Doet mij inderdaad terug denken aan al die keren dat ik de weg naar de El Banco Corrupto Grande overliep en Cam of Phil achter mij werd doodgereden. Heel frustrerend. The Driver is wat mij betreft tevens nooit de lastigste missie van deze GTA geweest, voor zover ik mij kan herinneren altijd in één keer kunnen voltooien met uitzondering van die keren dat ik de speciale Sabre Turbo van Hillary probeerde te bemachtigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe krijgen jullie het voor elkaar dat Cam of Phil wordt overreden? Dat heb ik nog nooit meegemaakt. clown.gif

Ik kreeg het zelfs voor elkaar dat Phil overreden werd door Hillary in de taxi. duh.gif Je moet aan de overkant van de straat stoppen en dan oversteken terwijl de Cubanen en de Haïtianen als wilden door de straten rijden en elkaar beschieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, ik ga nooit meer zeggen dat 'The Driver' de lastigste missie in Vice City is. Meer problemen met The Job zelf. Idiote gangleden die Cam of Phil neerschieten of platrijden nog voor je goed en wel in de bank bent. frown.gif

Hoe krijg je dit voor elkaar? :7 Je rijdt met de taxi naar de ingang van de bank en loopt naar binnen, duurt welgeteld 5 seconden. Kan me niet inbeelden dat het zo snel verkeerd loopt bij jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Het verkeer in VC is sowieso een onberekenbare factor. Zelf heb ik altijd veilig de overkant bereikt, maar ik kan me voorstellen dat je wel eens van je sokken bent gereden.

Persoonlijk vond ik het verkeer in VC lekker rustig. Je werd tenminste niet 5 van de 10 keer aangereden als je een auto stelen wil :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe krijg je dit voor elkaar? emo.gif Je rijdt met de taxi naar de ingang van de bank en loopt naar binnen, duurt welgeteld 5 seconden. Kan me niet inbeelden dat het zo snel verkeerd loopt bij jou.

Je moet wel nog steeds die weg oversteken en geloof me zelf over die korte afstand kan het nog fout aflopen. Zelf heb ik het twee keer gehad dat ik snel de weg overloop en wanneer ik de bank weet te bereiken ik de melding krijgt dat de missie is gefaald omdat Cam en/of Phil is gestorven. Ik kan mij inbeelden dat wanneer je de missies voor de Cubans en Haitians reeds hebt voltooid en de Haitians je haten, en in die missie toevallig net in de buurt zijn dat een 'ongeluk' snel gebeurd is.

Het verkeer in GTA Vice City is inderdaad iets beter voorspelbaar dan in bijvoorbeeld GTA San Andreas, echter moet je altijd op je hoede zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Huh, wat? Waarom had ik daar nooit last van.. Tot zover ik het kan herinneren ben ik nog nooit overreden door wildvreemde

pedestrians in Vice City. SA daarentegen had ik d'r continu mee te kampen, vooral als ik (netjes) de snelweg probeerde over te steken. Binnen

no time stond ik weer bij 't ziekenhuis. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Binnen

no time stond ik weer bij 't ziekenhuis. :-(

Maar dit is wel te overdreven xD

Aangereden word je zeker vaak, maar een keer worden aangereden gaat er 5% armor af. Dus je moet eigenlijk 40 keer aangereden worden om dood te gaan :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is het resultaat van hevig modden.

Dat is wat veel mensen inderdaad denken, maar het gaat wel degelijk om een glitch en niet om een modificatie. Beetje hetzelfde principe als bijvoorbeeld de Lightless Taxi in GTA III. Ik heb de witte Police zelf eenmalig ingame gezien, je hoeft mij niet op mijn woord te geloven maar ik zie geen reden om hierover te liegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...