Jump to content

GTA Vice City - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    50

  • Dutchy3010

    42

  • ERRWINS

    37

  • herobriner007

    35

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wauw, wat een interessante glitch. Ik had hier werkelijk waar van te voren nog nooit iets over gehoord.. Ik zal dadelijk 'n willekeurige

save-game gaan downloaden én eens op onderzoek gaan, want 't lijkt me wel gaaf om zoiets in m'n bezit te hebben. Vooral omdat het een

unieke Beta voertuig is. Overigens zal ik op een later tijdstip een screen hier neerzetten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De Police verschijnt ook niet op een vaste locatie. Die parkeerplek in Downtown is één van de frequentere locaties alsook de kleine parkeerruimte achter The Malibu Club, maar hij kan evengoed in de parkeergarage van de North Point Mall verschijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben inmiddels al weer aardig ver met de storyline. Momenteel weer bezig met het kopen van de bedrijven, dat wil ik namelijk eerst gedaan hebben voordat ik het hele verhaal uitspeel. Wel weer lastig om aan geld te komen, gezien ze nogal prijzig zijn en geld niet in overvloed is. Dat maakt het overigens wel een stuk uitdagender zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon cone crazy achter elkaar doen. Echt super simpel om veel geld te verdienen. En je kan het ook langzamer doen dan Speedrunners, de eerste keer gewoon wachten tot er nog 1 sec op de klok is voor je de laatste pakt en dan iedere keer 1 seconde sneller (let op: je krijgt ook minder secondes per corona in het begin dus je moet even goed checken hoeveel je op de klok moet hebben om 1 sec te versnellen om er het max uit te halen).

Link to comment
Delen op andere websites

Ahja dat heb ik nu twee keer gedaan. Met geld wil het inmiddels als aardig lukken, moet alleen nog de filmstudio en de Malibu Club. Nog 50.000 en dan kan ik beiden kopen. Tot die tijd pak ik gewoon telkens de assets op en probeer ik nog wat auto's te verzamelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ahja dat heb ik nu twee keer gedaan. Met geld wil het inmiddels als aardig lukken, moet alleen nog de filmstudio en de Malibu Club. Nog 50.000 en dan kan ik beiden kopen. Tot die tijd pak ik gewoon telkens de assets op en probeer ik nog wat auto's te verzamelen. :)

Twee keer zet niet echt zoden aan de dijk voor geld....

Link to comment
Delen op andere websites

Als je challenges zoals Cone Crazy niet constant opnieuw wilt spelen, dan lijkt mij de beste manier gewoon om eerst alle zijmissies (Umberto, Love Fist,...) te voltooien. De geldbedragen die je daarmee verdient zijn inderdaad niet super hoog, maar vormen wel een mooie basis om daarna je eerste bedrijven mee aan te kopen. In de tussentijd kan je ook altijd de dagbedragen bij het Vercetti Estate oprapen.

Als eerste bedrijf koop ik altijd Sunshine Autos. Je krijgt geld voor het verzamelen van de voertuigen en uiteindelijk wordt er een dagbedrag van $9000,= gegenereerd. De races en dan vooral de laatste, V.C. Endurance levert $40.000,= op bij winst. Het tweede bedrijf op mijn lijstje is Kaufman Cabs, gevolgd door Interglobal Films. Na het voltooien van alle missies voor die bedrijven zou je normaal genoeg moeten hebben om alle resterende bedrijven te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Met geld heb ik nooit problemen gehad. Voordat ik de eerste missie doe heb ik altijd rond de $1300000

Mijn save file: http://gtasnp.com/44738

Maar dat is dan door middel van een code of een mod?

Ahja dat heb ik nu twee keer gedaan. Met geld wil het inmiddels als aardig lukken, moet alleen nog de filmstudio en de Malibu Club. Nog 50.000 en dan kan ik beiden kopen. Tot die tijd pak ik gewoon telkens de assets op en probeer ik nog wat auto's te verzamelen. :)

Twee keer zet niet echt zoden aan de dijk voor geld....

Klopt, maar ik faalde er nogal in. Toen ben ik maar weer overgestapt op de theorie die ik noemde.

Link to comment
Delen op andere websites

Met geld heb ik nooit problemen gehad. Voordat ik de eerste missie doe heb ik altijd rond de $1300000

Mijn save file: http://gtasnp.com/44738

Maar dat is dan door middel van een code of een mod?

Ik heb de savegame niet gedownload, maar ik vermoed dat VeryRealGirl reeds alle beschikbare zijmissies en challenges heeft voltooid alsook alle hidden packages heeft verzameld voor hij ook maar één hoodmissie heeft gespeeld. Dat is mogelijk zonder cheat en modificatie.

Dergelijke savegame is ook hier in de downloaddatabase van het forum terug te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ahja, aan die mogelijkheid heb ik niet gedacht. Dat zou ook goed kunnen, inderdaad. Maarja, om weer overnieuw te beginnen heeft ook niet zoveel zin. Het geld wil inmiddels wel lukken. Om even terug te komen op jouw 'theorie', Svenie, is inderdaad verstandig. Sunshine Autos vormt in ieder geval een goede basis om geld te verdienen. Of in ieder geval een bedrijf waar je meer dan één missie krijgt. Het geld stroomt vrij snel binnen per asset, dus na een missie heb je al aardig wat geld verdient. Ik ga 'm vanavond of morgen denk ik uitspelen. Momenteel moet ik dus alleen nog de missies van de Malibu Club, Film Studios, Phil en de laatste missie.

Overigens bedenk ik me nog even een foto die ik heel bewust heb gemaakt. Ik had Copland als laatste missie via de verhaallijn gedaan. Via Print Works heb ik Cap the Collector gedaan. Daardoor staan er bij mij nu twee 'V'-tjes van Vercetti op de mini-map. Uit mijn herinnering heb ik dat nog niet eerder meegemaakt, of ben ik dat dan vergeten?

Foto

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe ik VC altijd doe:

New game, de UC Admiral naar het ziekenhuis brengen en dan Paramedic doen. Als ik klaar ben en de Admiral is weg doe in New game. Als de Admiral er nog is, koop ik alle safehouses en plaats ik de Admiral in een garage. Dan doe ik Pizzaboy, Cone Crazy, PCJ Playground, de 2 RC missies in VC West en alle stunts in VC West. Dan spring ik naar VC East en koop ik alle safehouses en doe ik Bloodring, Dirtring & Hotring, beide offroad missies helemaal boven in VC East + ik haal de UC Sanchez en zet hem in een garage. Dan alle stunts behalve de ene die pas kan in G-Spotlight (dus 35 i.p.v 36 stunts) dan de RC missie bij het vliegveld en dan met een Maverick alle Hidden Packages. Dan Vigilante met de Hunter, en dan alle Rampages. Daarna doe ik alle missies en obtain ik alle special vehicles.

GTA VC is de makkelijkste GTA ooit

@Bassieboy35 Een van die V's is de aanduiding van het huis, die staat er altijd. De andere is de missie. Kijk maar op de map. Eentje zegt Vercetti estate, de andere zegt iets anders

Bewerkt: door VeryRealGirl
Link to comment
Delen op andere websites

Ahja nu je het zegt weet ik het weer ja. Komt omdat ik de hoofdmissies even had laten links liggen dus er vanuit ging dat de eerste V al voor een missie stond die ik al kon doen, maar dat was dus niet zo. :puh: Maar goed, zojuist heb ik Vice City weer eens uitgespeeld. Mooi spel blijft het wel en echt weer een kippenvel momentje die laatste scene + de credits.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er nog mensen hier die een aantal jaar geleden reikhalzend uitkeken naar de release van Vice City Rage? Voor zij die niet weten waarover ik het heb: Vice City Rage is een modificatie die het volledige spel overzet naar de GTA IV engine. Ooit een veelbelovend project, gestart door een aantal Russen, maar tot mijn grote spijt nooit volledig afgewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...