Jump to content

GTA Vice City - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik heb uiteindelijk toch Simcity 4 Deluxe Edition gekocht, omdat ik wel van stedenbouw simulators houd.

En ik let meer op de graphics, dan op het verhaal.

Maar ik speel toch geen enkele GTA uit, omdat ik meer van het Free Roaming houd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    50

  • Dutchy3010

    42

  • ERRWINS

    37

  • herobriner007

    35

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk eerlijk gezegd dat je je binnenkort wel eens aan de storyline zult wagen, mits je de wat oudere GTA's blijft spelen. Ook ik had bij GTA-spellen eerst de fase waarin ik enkel aan het freeroamen was, maar dat zal je op een gegeven moment ook wel beu worden. In spellen als GTA San Andreas en GTA Vice City bestaat er simpelweg niet meer genoegdoening dan het steeds verder afwerken van de storyline. Nieuwe gebieden vrijspelen, in het geval van Vice City het opkopen van bedrijven en het verkrijgen van assets, een lastige missie na belachelijk veel pogingen éindelijk voltooien.... Als ik er aan denk krijg ik gelijk weer zin om weer vanaf scratch te beginnen en de wat oudere GTA's weer helemaal te herontdekken. Een spel bij voorbaat aan de kant leggen of afkeuren op basis van de graphics vind ik overigens best zonde. GTA Vice City of GTA San Andreas kunnen er best mooi uitzien als je de resolutie en de andere grafische instellingen op z'n hoogst zet, kijk daar maar eens naar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben weer begonnen met mijn cone crazy verslaving. Keer op keer record verbeteren en heeeeel veel geld verdienen. :clown:

Wat een verschrikking vind ik dat. Het is dat het moet voor de 100%, maar verder zal je mij dat niet zien doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Cone Crazy heb ik helaas nooit goed kunnen voltooien. Na het steeds omstoten van de pionnetjes werd ik gefrustreerd :7

Het is echt heel makkelijk, alleen moet je goede route nemen. Ik heb mijn route gejat van speedrunners. Het is even oefenen voor zo'n route, maar dan kan je het makkelijkst veel tijd winnen. Iedere keer doe ik hem 1 seconde sneller, waardoor het bedrag lekker verdubbeld wordt. Als je het echt heel moeilijk vindt kan je de pionnetjes ook verzetten. Maar oefening baart kunst :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Zo kan je wel veel geld verdienen. Kijk screen hieronder; nog voordat ik de eerste keer in Ocean View hotel ben geweest, heb ik al ruim 200 miljoen dollar verdiend. :puh:

IMG_1582.PNG

Voor de liefhebbers, hierbij de savegame voor iOS/Android: klik.

De cutscene bij de eerste keer in het hotel is nog niet geweest. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon iedere keer 1 seconde sneller Cone Crazy halen. Je moet iedere keer 1 seconde sneller doen, omdat het anders een stuk lastiger wordt om zoveel te verdienen. Je moet je eigen score iedere keer verbeteren, dus moet je de challenge iedere keer zo lang mogelijk rekken. In principe moet ik dus de eerste keren ruim een halve minuut voor de laatste corona stil staan. Maar ja, als je het dan al in 30 seconden gaat doen, ben je binnen no-time klaar met spelen.

Je begint dus met 1 seconde over op de klok. Omdat daarna het aantal seconden dat je per corona extra krijgt wordt verminderd, laat je een paar keer 1 seconde op de klok staan (je moet het immers al sneller doen omdat je minder tijd krijgt). Nadat je de zevende ronde hebt gehaald, wordt het aantal seconden dat je krijgt per corona niet meer verminderd (minimum van 6 seconden per corona). Zodoende moet je daarna iedere keer 1 seconde meer op de klok laten staan.

[table=header]Ronde|Aantal seconden over op de klok|Totaal aantal seconden|Geld verdiend

1|1 seconde|46 seconden|$200

2|1 seconde|42 seconden|$400

3|1 seconde|38 seconden|$800

4|1 seconde|34 seconden|$1.600

5|1 seconde|30 seconden|$3.200

6|1 seconde|26 seconden|$6.400

7|1 seconde|22 seconden|$12.800

8|2 seconden|21 seconden|$25.600

9|3 seconden|20 seconden|$51.200

10|4 seconden|19 seconden|$102.400

11|5 seconden|18 seconden|$204.800

12|6 seconden|17 seconden|$409.600

13|7 seconden|16 seconden|$819.200

14|8 seconden|15 seconden|$1.638.400

15|9 seconden|14 seconden|$3.276.800

16|10 seconden|13 seconden|$6.553.600

17|11 seconden|12 seconden|$13.107.200

18|12 seconden|11 seconden|$26.214.400

19|13 seconden|10 seconden|$52.428.800

20|14 seconden|9 seconden|$104.857.600

||Totaal|$209.715.000

[/table]

Het is veel oefenen, zeker die 9 seconden was wel even tricky... Sneller kan vast nog wel maar daar had ik geen zin meer in. In theorie kan je ook nog alle pionnen gaan verzetten zodat je heel makkelijk alle corona's door kunt rijden, maar dat ging mij toch nog een stapje te ver.

Het is goede bezigheidstherapie :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een hoop geld..., maat je bent nu een rijke tata :7

Maar is die missie niet moeilijk..., want ik denk als ik deze missie doe, dat het mij niet gaat lukken.

Het is niet zo zeer een missie, maar eerder iets wat je er bij kunt doen.

Zoals Jet al aangaf, helpt het als je gaat oefenen. Niemand kan dit zonder op z'n minst een paar keer te oefenen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...