Jump to content

GTA Vice City - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    50

  • Dutchy3010

    42

  • ERRWINS

    37

  • herobriner007

    35

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fever 105 is nooit echt mijn ding geweest, kan er geen enkel lied van noemen (in tegenstelling tot Flash, Emotion en Wave) Je vergeet trouwens V-Rock, hoe durf je?

V-Rock was nooit echt mijn favoriet :$

V-Rock heb ik nooit veel geluisterd destijds, ik zal het nu even opzetten.

Hier heb je een aantal Fever 105 liedjes:

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Fever 105 is nooit echt mijn ding geweest, kan er geen enkel lied van noemen (in tegenstelling tot Flash, Emotion en Wave) Je vergeet trouwens V-Rock, hoe durf je?

V-Rock was nooit echt mijn favoriet :$

V-Rock heb ik nooit veel geluisterd destijds, ik zal het nu even opzetten.

Hier heb je een aantal Fever 105 liedjes:

Die eerste goed en de andere ken ik niet. :D

En hoe ging die poging?

Die poging ging uitstekend.

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Klein tijdje terug Vice City op mijn laptop geinstalleerd en er maar weer eens mee begonnen. Ik vind alleen die 2e missie van avery carrington, dat je met behulp van zo'n radiografische helicopter een gebouw moet neerhalen, nogal lastig en heb die dan ook nog nooit gehaald. Ik vind die RC Bandit sowieso een rotding om te besturen, ook in SA. Snap niet waarom rockstar dit erin heeft gegooid. Pielen met radiografische coptertjes is niet mijn ding.

Alleen jammer dat die missie van carrington perse nodig is om andere zijmissies, zoals dat van de haitians, te unlocken.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn beste tip hiervoor is om het gebouw alvast in te gaan met de kleine heli nog voordat je de eerste bom hebt gepakt. Dan kan je rustig wennen aan de controls en alle mannetjes alvast afmaken die binnen staan om de heli kapot te maken. De tijd gaat namelijk pas lopen vanaf dat je de eerste bom pakt. Zo heb ik het ook gedaan in het begin, toen ik de controls nog niet zo goed onder controle had. :)

Je kunt altijd vragen of iemand hem wil halen voor je in het savegame aanvraag topic. Verder kan je een savegame downloaden waarbij die missie gehaald is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet wel zeggen dat de missies op mobiele apparaten vaak wat gemakkelijker zijn gemaakt.

Kun je een voorbeeld noemen? Heb buiten de eerste 2 missies van GTA 3 Anniversary geen GTA op iOS gespeeld. Dus vraag me wel af hoe easy het is gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn missies als Phnom Penh '86 dan ook auto-aim (ik vraag het me af) op de iOS?

Auto-aim is trouwens niet altijd een zegen, onder meer in de Stories (maar ook in III & VC) heb ik vaak momenten gekend waar ik liever free aim zou hebben. Speel nu ook -wanneer het kan- zonder auto-aim.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...