Jump to content

GTA Vice City - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Volgens GTA Wiki zou Vice City realistisch gezien zo'n 30.800 inwoners hebben. Los Santos maar 12.200. Lijkt wat laag, maar mijn getal is dan ook de maximale permanente bevolking.

Heb je een hotel ook als woongelegenheid gerekend?

Nope, een van de redenen waarom de bevolking van Ocean Drive zo laag is, staat bijna volledig vol met hotels (die allemaal Beacon Hotel noemen...)

De grote blok waar 1/13e van de bevolking woont is lastig. Het kan een hotel zijn (kent zijn eigen naam) maar er zijn verder geen aanwijzingen dat het er eentje is, laat staan hoe nuttig het zou zijn gezien zijn omvang.

Ben je van plan om dit ook met de andere GTA's te doen?

Ben ik zeker van plan, via dezelfde methode. Wellicht komt Liberty City (III) als volgende.

Wow, wat een genot om te lezen dit stukje, dat ik dit gemist heb zeg. :bonk:

Hoeveel tijd ben je met dit bezig geweest? :O

Misschien kan je meer dit soort "projecten" opzetten, gezien jouw enorme creatieve geest? Denk dat er genoeg leden van dit forum mee zouden willen helpen?

Binnen een uur is wel ziek. Hij doet wel alles met de VCN maverick, dat scheelt ook al een hoop tijd. Heb ook wel eens een poging tot speedrun gedaan maar zodra ik ook maar 1 keer faalde had ik negen van de tien keer geen zin meer.. :v

Heb wel eens flink getraind op Cone Crazy. Dat was mijn bottleneck. Het vergt vooral veel oefening EN geheugentraining om alles perfect uit te kunnen voeren. Tijd die ik niet heb... Toch leuk om dit soort speedruns in de gaten te houden...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    50

  • Dutchy3010

    42

  • ERRWINS

    37

  • herobriner007

    35

Top Posters In This Topic

Posted Images

Momenteel bezig met Staunton, Portland wordt een ramp (ik doe het in LCS omdat dat net iets beter speelt, maar het is zoooo donker)! :o

Hoeveel tijd ben je met dit bezig geweest? :O

Vice City was wel in enkele uren gedaan (gespreid over een dikke week wel), dus zo'n 7-8 uur.

Misschien kan je meer dit soort "projecten" opzetten, gezien jouw enorme creatieve geest? Denk dat er genoeg leden van dit forum mee zouden willen helpen?

Een interessant voorstel, maar ik weet niet. Vind het leuk om doen, misschien andere ook wel, maar het lijkt me wel een organisatorisch opdrachtje.

Misschien niet exact dit, maar ik zou wel andere ideetjes in teamverband kunnen verwerken. Waarom ook niet natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

De eerdere posts over de volkstelling in Vice City heb ik niet gezien, maar dat is echt wel een heel leuk en super origineel idee. Leuk hoor, en inderdaad ook een mooi initiatief voor andere GTA's, eventueel met hulp van anderen. Ik bied me vanwege drukte helaas niet aan, maar ik moedig het initiatief zelf van harte aan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie je post nu pas, Phoeny. Inderdaad een leuk initiatief! Ik kan helaas door drukte ook niet meehelpen, maar ik ga het zeker volgen.

Het lijkt me trouwens ook wel leuk om een keer weer een Vice City meeting te doen. Helaas heb ik zelf niet heel veel tijd om het te organiseren, maar als iemand zich geroepen voelt, zet mij maar op de lijst ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Voor het laatst heb ik een steamkaart van $20 gekocht.

Ik heb 1 game gekocht van 10 euro, en nu heb ik nog 10 euro over.

En ik zit te twijfelen tussen GTA Vice City en Simcity 4 Deluxe Edition.

Maar welke zal ik doen??

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn twee heel verschillende games. Voor wat actie, een goed verhaal en een geweldige sfeer (misschien wel de beste sfeer ooit in een GTA-game) kies je voor Vice City. Voor vrijheid in het bouwen van je eigen creaties op het gebied van steden en de managing-aspecten ga je voor Sim City 4.

Link to comment
Delen op andere websites

En ik zit te twijfelen tussen GTA Vice City en Simcity 4 Deluxe Edition.

Maar welke zal ik doen??

Voor de echte GTA-fan is Vice City echt een must-have. Wanneer je deze dus nog niet hebt (op een console bijvoorbeeld) raad ik deze game echt aan. Verwacht echter geen spetterende graphics, het blijft wel een game uit 2003 (PC-versie) en dat zie je. Wanneer je gaat voor het verhaal, de vibe, dan heb je een top-game voor weinig geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City wordt door velen op dit forum aanbeden. Wat betreft gameplay een topspel. Ik heb GTA nooit gespeeld vanwege de graphics. Ze zijn grafisch nooit de beste van een tijdperk geweest (al maken ze het wel steeds belangrijker). Als je graphics heel belangrijk vindt, is VC niets voor jou. Anders zeg ik: doen! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...