Jump to content

GTA Vice City - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Wow, ik moet eerlijk zeggen dat ik die video nog nooit heb gezien. Het ziet er echt geweldig uit! Ik vraag me alleen wel af of door zo'n modificatie de sfeer van de GTA niet achteruit gaat. De sfeer die in Vice City (en San Andreas) zit, vind ik persoonlijk echt geweldig. GTA IV en V vind ik daarin een stuk minder. Toch had ik het graag eens willen uitproberen :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    50

  • Dutchy3010

    42

  • ERRWINS

    37

  • herobriner007

    35

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat project ken ik nog wel, het is wel echt vet gedaan voor zover het gekomen is! Alleen wel jammer dat het niet afgemaakt is, weet je toevallig nog waarom? Zo ver heb ik het namelijk niet gevolgd. Vaak is het zo dat het te hoog gegrepen is waardoor motivatie afneemt en het uiteindelijk stil komt te liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas heb ik geen enkel idee waarom het nooit is afgewerkt. Het zijn Russen, die vinden afgewerkte projecten misschien niet zo leuk. Als ik het goed heb is er wel een beta van Vice City Rage te spelen. In principe is het gewoon GTA Vice City op de IV Engine. Het blijft dezelfde game, maar met de mogelijkheden uit GTA IV. Voorbeelden hiervan zijn de carhandling uit GTA IV, het coversysteem en misschien wel het allerleukste: Tommy kan eindelijk zwemmen.

De gameplay in beta is in deze video te zien, voor mensen die een indruk willen van hoe het er uitziet:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hier nog nooit van gehoord. Het ziet er wel grappig uit, maar eigenlijk vind ik het geen echte verbetering. En dat komt vooral omdat het verder een kale bedoeling blijft. In IV was de stad levendig, met veel detail, en dat mis je hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, zoals gezegd is en blijft het een simpele overzetting van het originele spel naar de IV engine. Als je GTA Vice City en GTA IV gaat vergelijken, is er inderdaad een groot verschil wat betreft verkeersdrukte. Rekening houdend met het feit dat het hier ook om een bèta versie gaat stoor ik er mij niet zo hard aan. Het minste wat we kunnen zeggen is dat hun trailers echt wel vet gemaakt zijn.

Voor die mensen die niet in het GTA III forum komen plaats ik deze video even hier:

Zoals ik daar eerder al aanhaalde vind ik dit een zeer leuk concept en mocht er een eenvoudige mogelijkheid bestaan om dergelijke race tegen iemand anders hier te spelen, dan zou ik dat onmiddellijk doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn de namen van de drie mannen door Diaz ingehuurd om de deal tussen Tommy en de gebroeders Vance te dwarsbomen?

Leo Teal, Eugene en Moweesha

Nu het juiste antwoord bekend is, ben ik benieuwd waar deze informatie terug te vinden is.
Link to comment
Delen op andere websites

Speculatie? Daar moet ik je wellicht gelijk in geven, anderzijds staan die namen daar wel voor een reden. Hoewel niemand weet waarover de geschrapte missie in Appartment 3C ging, is het gezien de aanwezige cocaïne vrij aannemelijk dat het de schuilplaats van Leo Teal en zijn handlangers was. Dat de namen zomaar op de VCPD Crime Tree vermeld staan zonder enige verwijzing naar het spel zou ik persoonlijk erg vreemd vinden. In de uiteindelijke versie wordt alleen Leo Teal vermoord en hoor je niets meer over de andere twee, wat voor mij alleen maar het vermoeden versterkt dat ze (in de bèta versie) kort na de missie "Back Alley Brawl" door Tommy worden opgespoord en vermoord. Wellicht heeft dit telefoontje (van Eugene?) er ook iets mee te maken:

(0:23)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...