Jump to content

GTA Vice City Stories - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .PhoeniX.

    19

  • Nissan

    11

  • ERRWINS

    9

  • Guardian1980

    9

Ehm, is dit waargebeurd? Zo ja, dan vind ik dat de politie deze 'klus' slecht onderhandelt had.. Ze reden 'm alleen sukkelig achterna in

koekblikken terwijl de politie in de tussentijd makkelijk 't leger in konden schakelen om zo vervolgens de tank onschadelijk te laten maken..

Maar nee, ze pakten 'm juist toen het voertuig tot stilstand kwam, en het bijdehante was juist dat ze de persoon (dat in die tank zat)

doodschoten. Echt, wie verzint zoiets? :7 Maar als dit pure aandachttrekkerij was dan vond ik deze video zó bagger.

En nu wil even terugkomen wat wel in 't rijtje thuishoort in de categorie VCS; ik vond 't vroeger altijd zó rot dat sommige voetgangers zich

ook met een gevecht gingen bemoeien. In een korte tijd was het wel 5 tegen 1, dus ja, zo nu en dan stond ik weleens weer bij het ziekenhuis. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, is dit waargebeurd? Zo ja, dan vind ik dat de politie deze 'klus' slecht onderhandelt had.. Ze reden 'm alleen sukkelig achterna in

koekblikken terwijl de politie in de tussentijd makkelijk 't leger in konden schakelen om zo vervolgens de tank onschadelijk te laten maken..

Maar nee, ze pakten 'm juist toen het voertuig tot stilstand kwam, en het bijdehante was juist dat ze de persoon (dat in die tank zat)

doodschoten. Echt, wie verzint zoiets? :7 Maar als dit pure aandachttrekkerij was dan vond ik deze video zó bagger.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Posse_Comitatus_Act

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Denken jullie dat de game (eventueel met LCS in een stories-pack) geremastered gaat worden voor de next-gen console volgende maand? Volgens mij is de game halverwege maart 10 jaar oud en bij de trilogie hebben ze wel alles geremastered. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik acht de kans klein om eerlijk te zijn. (Rijmkunstenaar) Zowel VCS als LCS zijn al meer dan tien jaar oud. VCS kwam uit op 31 oktober 2006 en LCS op 25 oktober 2005. Dit zijn de eerste releases om het zomaar te zeggen. VCS is volgende maand wel inderdaad tien jaar uit voor de PS2. Ik weet zo gauw niet uit mijn hoofd welke releasedatum ze bij de andere jubilea hebben gehanteerd, maar het is geen extra bijzondere datum. Het enige wat ik nog wel mogelijk zie is dat er wellicht een mobiele versie van VCS uitkomt volgende maand. Dat is eigenlijk nog de enige GTA/Stories die op de mobiele apparaten ontbreekt. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Op 5-2-2017 om 17:06, Danger_dog_guy_7 zei:

Denken jullie dat de game (eventueel met LCS in een stories-pack) geremastered gaat worden voor de next-gen console volgende maand? Volgens mij is de game halverwege maart 10 jaar oud en bij de trilogie hebben ze wel alles geremastered. 

Ik hoop dat deze 2 titels ooit nog voor Xbox uitkomen. Die kans acht ik helemaal 0.0%, puur en alleen om het spelen van de Storyline. De rest maakt me niet zoveel uit. Fingers crossed!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Op ‎7‎-‎8‎-‎2014 om 20:01, Dutchy3010 zei:

Soms is het gewoon leuk om random over een GTA te praten. Ben je GTA Vice City Stories aan het spelen? Of schiet er iets anders m.b.t. deze GTA door je hoofd? Post het dan hier!

In Taxi rond rijden en muziek (mp3) jaren 80 lekker rond rijden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...