Jump to content

GTA Vice City Stories - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Ach, Remi was een kleurrijk personage en hij bracht toch een beetje extra kleur in de wereld van Vice City. Zelf vind ik hem zeer goed binnen het verhaal passen en daarnaast doet het Prawn Island toch wat opleven, in Vice City zelf is dat eiland namelijk zo daad als iets maar kan zijn. Ow en zijn missies zijn best lachen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .PhoeniX.

    19

  • Nissan

    11

  • ERRWINS

    9

  • Guardian1980

    9

  • 2 maanden later...

Dat is puur persoonlijke voorkeur. Deze GTA is mijn favoriet, omdat ik de optie om bedrijven te beheren heel erg leuk vind en de storyline vind ik bovendien ook heel erg sterk, iets wat ik totaal niet bij GTA San Andreas had, hoewel de 'gang-vibe' die daar hing ook wel lekker was.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je in V een bedrijf hebt gekocht, en je verdedigd het niet goed genoeg, blijft het toch van jou. Bij VC raak je het kwijt en moet je het opnieuw aanschaffen. Naast dat je je panden in VC moet beschermen, kan je er ook missies starten. Meer hierover vind je op WikiGTA

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Ik heb ook maar eens beide Stories aangeschaft, ben begonnen met VCS. Voorlopig zit ik nog niet al te ver in de missies of in het verhaal, dus daar kan ik nog niet veel over oordelen. Buiten dat het vreemd is dat Vic in de eerste missie aangeeft niets met misdaad te maken te willen hebben, maar vervolgens zo makkelijk in het misdaadwereldje rolt.

De controls staan me ook niet echt aan. Ze zullen zeker een goede oplossing geweest zijn voor de PSP, maar ze hadden het best wel mogen aanpassen bij het porten naar PS2 (en bijgevolg dus ook bij het porten naar de PS3, waar ik het nu op speel).

Ik plaats hier nog wel eens een berichtje als ik wat verder zit. En dan op naar LCS!

Link to comment
Delen op andere websites

Tof dat je momenteel GTA VCS aan 't spelen bent! Naar mijn ervaring kon ik me vele uren vermaken met het spel, en deed regelmatig

missies. Je kon het vast wel merken dat de graphics bijna precies hetzelfde zijn als die van de PS2. Maar ik snap niet geheel waarom jij de Controls zo irritant vindt, want ik had daar echter geen last van.... Alsnog veel speelplezier toegewenst :bier:

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Als je van een paar modernere GTA's op console naar deze komt, zijn die controls wel degelijk irritant en contra-intuïtief. Ten eerste is er het richten. Je kan niet zelfstandig richten, dit wordt voor je gedaan. Het zal vast een prachtoplossing zijn geweest voor de PSP, die nu eenmaal geen L2 en R2 heeft en daarbij ook een kleiner scherm, maar bij een volwaardige controller zoals bij de PS3 en PS2 waar je meestal ook wel een groter scherm bij hebt dan bij de PSP zijn zo'n trucjes echt niet meer nodig. Het verschilt niet veel van een auto-aim avant la lettre, maar het speelt bijlange na niet zo lekker als een gewone auto-aim. Daarbij moet je ook nog eens schieten met cirkeltje.

Ook irritant maar overkomelijk is het besturen van voertuigen. Kruisje en vierkantje voor respectievelijk vooruit en achteruit is niet direct de beste combinatie. De knoppen zitten dicht bij elkaar, vind ik niet echt handig.

Wil je dan bijvoorbeeld vooruit rijden en naar rechts schieten moet je kruisje, cirkeltje én R2 ingedrukt houden met één hand. Zeker doenbaar, maar vraagt toch wat manoeuvreerwerk, wat vlot spelen belemmert.

Vreemd genoeg kunnen ze dan wel de functie van wapens wisselen toekennen aan L2 en R2. Verspilling van knoppen, dit kan perfect op de D-pad, die overigens voor niets gebruik wordt.

Ik kan wel begrijpen dat ze misschien wel fundamentele verandering aan het spel moesten aanbrengen wouden ze het doen als het bij moderne GTA's op controllers is, maar zelfs dan nog vind ik dit verre van de beste indeling.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...