Jump to content

GTA Vice City Stories - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .PhoeniX.

    19

  • Nissan

    11

  • ERRWINS

    9

  • Guardian1980

    9

Om nieuw leven in dit topic te blazen;

Wie speelt er op 't heden nog VCS? Ikzelf, ben zoals de meeste(n), ermee gestopt. Gezien ik niet over de juiste apparatuur beschik om de game erop

te kunnen spelen. Eerlijk gezegd heb ik VCS overigens maar één keer gespeeld ofzo, daarna liet ik 'm gelijk links liggen omdat ik hem allang niet zo

aangrijpend vond als SA én LCS.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb recent GTA VCS weer uit de kast gehaald, echter moet ik bekennen dat de game mij nog steeds evenmin kan bekoren als een aantal jaren terug. Wat betreft de setting en de muziek is het inderdaad een pareltje, maar de verhaallijn heeft mij eigenlijk nooit echt kunnen meeslepen. Daarnaast erger ik mij ook vrij zwaar aan de grote hoeveelheid bugs die het spel vertoont. GTA VCS heeft mij altijd het gevoel gegeven dat het slechts een half afgewerkte game was, of misschien ben ik gewoon te kritisch en vergelijk ik het teveel met zijn grote broertje GTA Vice City. Wie zal het zeggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Grappige is, is dat Vice City zelf dus eigenlijk bedoeld was als DLC. Maar goed, dat is dus uiteraard veranderd kunnen we uit ervaring spreken. Wellicht dat het aan het idee ligt dat we Vice City (hier: de stad) als eerste kenden uit het spel Vice City. Je hebt bijvoorbeeld al kennis gemaakt met Lance, terwijl hij dus nog een geschiedenis heeft zitten voor het spel Vice City, dus in Vice City Stories. En zo kan je dat ook nog op andere vlakken zien. Wellicht dat een chronologie je wat meer had aangesproken, maar dan ook zodanig dat Vice City en Vice City Stories wat beter op elkaar aansloten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb recent GTA VCS weer uit de kast gehaald, echter moet ik bekennen dat de game mij nog steeds evenmin kan bekoren als een aantal jaren terug. Wat betreft de setting en de muziek is het inderdaad een pareltje, maar de verhaallijn heeft mij eigenlijk nooit echt kunnen meeslepen. Daarnaast erger ik mij ook vrij zwaar aan de grote hoeveelheid bugs die het spel vertoont. GTA VCS heeft mij altijd het gevoel gegeven dat het slechts een half afgewerkte game was, of misschien ben ik gewoon te kritisch en vergelijk ik het teveel met zijn grote broertje GTA Vice City. Wie zal het zeggen?

Ben het wel met je eens. Volgens mij heb ik VCS nooit helemaal uitgespeeld, misschien één keer... Ben vaak dood gegaan om bugs, en dat frustreerde me wel mateloos... Meeste rage quits van alle GTA's.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben vaak dood gegaan om bugs.

Huh, bugs? Ben d'r werkelijk waar nog geen één tegengekomen, bovendien lijkt 't me wel gaaf om zoiets dergelijks mee te maken. puh2.gif

Op welk platform speelde je VCS dan? Geloof me dergelijke bugs wil je liever niet zien, als een game je het gevoel heeft dat het slechts half afgewerkt is weet je hopelijk genoeg. Ik ben blij om te horen dat ik lang niet de enige ben hier die VCS daardoor één van de mindere GTA-games uit de reeks vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, ik heb het spel een jaar geleden voor het laatst gespeeld (PS3) denk ik. Voor zover ik mij kan herinneren ben ik geen bugs tegen gekomen in het spel. Meeste waar ik last van had was misschien de wazigheid. Hebben jullie misschien wat voorbeelden?

Link to comment
Delen op andere websites

Voorbeelden? Wagens die onderaan een brug blijven hangen, wagens die plotseling door de grond zakken, uit het niets verschijnen of vlam vatten, gebouwen (voornamelijk die van de Empire Building zijmissie) die niet zichtbaar zijn, etc... Bugs zijn in zekere zin acceptabel en kunnen in bepaalde gevallen amusant zijn, maar de frequentie waarin ze in deze game voorkwamen drukte heel wat spelplezier.

Link to comment
Delen op andere websites

Op welk platform speelde je VCS dan?

Uhm, ik had 't spel héél eventjes voor de PS2. (M'n PS2 werd een poosje later vervangen voor een PS3). Dus je raadt het al; ik had eigenlijk GTA VCS

nooit uitbundig kunnen verkennen.. Dat geldt evenzeer voor de 'hinderlijke' bugs die d'r ook inzitten. Oh, laat maar.. Bij nader inzien zijn het niet

bepaald leuke glitches, maar eerder slordige fouten die R* niet goed eruit had gehaald voordat de game werd uitgebracht. :t

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...