Jump to content

GTA Vice City Stories - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .PhoeniX.

    19

  • Nissan

    11

  • ERRWINS

    9

  • Guardian1980

    9

Nou, ik heb Vice City Stories weer eens opgestart. Ik speelde 'm langer dan ik had verwacht. Had de insteek om een tien minuten rond te rijden, maar dat werd toch een half uur. :puh: Maar goed ik heb gekeken naar bugs, ik ben niet die bugs tegengekomen. Wel had ik twee keer last van het bewegen van het karakter zonder dat je de knoppen aanraakte, waarvan er één keer een soort vertraging inzat op het sturen etc. Dat is overigens de eerste keer dat ik daar last van had.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik heb Vice City Stories weer eens opgestart. Ik speelde 'm langer dan ik had verwacht. Had de insteek om een tien minuten rond te rijden, maar dat werd toch een half uur. puh2.gif Maar goed ik heb gekeken naar bugs, ik ben niet die bugs tegengekomen. Wel had ik twee keer last van het bewegen van het karakter zonder dat je de knoppen aanraakte, waarvan er één keer een soort vertraging inzat op het sturen etc. Dat is overigens de eerste keer dat ik daar last van had.

Een half uur in de plaats van tien minuten? Laat ons zeggen dat de sfeer je opnieuw heeft meegezogen en dat je heel "toevallig" op een radiozender was afgestemd met prachtige 80's muziek waardoor je het spel niet zomaar kon afsluiten. Het is je bij deze vergeven Bassie.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik heb Vice City Stories weer eens opgestart. Ik speelde 'm langer dan ik had verwacht. Had de insteek om een tien minuten rond te rijden, maar dat werd toch een half uur. puh2.gif Maar goed ik heb gekeken naar bugs, ik ben niet die bugs tegengekomen. Wel had ik twee keer last van het bewegen van het karakter zonder dat je de knoppen aanraakte, waarvan er één keer een soort vertraging inzat op het sturen etc. Dat is overigens de eerste keer dat ik daar last van had.

Gisterenavond toevallig ook nog eens aan begonnen. Ik heb een manier gevonden om het spel in hoge resolutie te spelen op mijn 27" PC monitor met een PS3 controller. Veel beter dan zo'n piepklein PSP scherm. Ik weet niet of de methode die ik heb gebruikt strikt genomen legaal is, dus daar ga ik maar niet over uitweiden, maar imposant is het in ieder geval wel. :puh:

2MeZiJ7.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik heb Vice City Stories weer eens opgestart. Ik speelde 'm langer dan ik had verwacht. Had de insteek om een tien minuten rond te rijden, maar dat werd toch een half uur. puh2.gif Maar goed ik heb gekeken naar bugs, ik ben niet die bugs tegengekomen. Wel had ik twee keer last van het bewegen van het karakter zonder dat je de knoppen aanraakte, waarvan er één keer een soort vertraging inzat op het sturen etc. Dat is overigens de eerste keer dat ik daar last van had.

Een half uur in de plaats van tien minuten? Laat ons zeggen dat de sfeer je opnieuw heeft meegezogen en dat je heel "toevallig" op een radiozender was afgestemd met prachtige 80's muziek waardoor je het spel niet zomaar kon afsluiten. Het is je bij deze vergeven Bassie.

Haha het is nog wat kort, maar het was meer omdat ik niet zoveel tijd had. Maar tracks zoals Blue MOnday (dagje te laat) maakte het toch wel weer even echt lekker om van het ene eiland naar het andere eiland te reizen. Netjes Big Boss, ziet er echt een stuk beter uit. Ik speel het nu op de PS3 die sinds kort aangesloten zit op een beeldbuis = slechte graphics + slechte beeldkwaliteit = crap. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een groot artiest inderdaad, erg spijtig dat hij geen optredens meer geeft. VCS is niet meteen mijn meest favoriete GTA en ik vind ook dat het verhaal rond Phil Collins in het spel weinig bijdraagt aan de effectieve "hoofdverhaallijn", maar het is wat mij betreft zeker geen storend element. Altijd genoten van zijn optreden in het Hyman Memorial Stadium, terwijl ik met Vic de gitaristen en keyboardspeler neerschoot. Ondanks alles bleef de muziek gewoon verder spelen, hilarisch was dat.

Oh, die drumsolo: legendarisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Whaha, I just laughed. Even serieus; hoe had je dat eigenlijk voor elkaar gekregen? Want 't lijkt me nagenoeg 'n onmogelijke opgave

om een Rhino ondersteboven te krijgen om daarna een aantal minuten later 'busted' te geraken.. Tevens vind ik het 'busted-systeem'

nogal vrij apart in elkaar steken; zodra je in een (gepantserd) voertuig zit heeft de politie gewoon de mogelijkheid om je aan te houden

terwijl 't voertuig misschien wel helemaal is afgesloten voor de buitenwereld. In real life gebeurd dat maar zelden.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad erg leuk dat Phil Collins een rol speelt in deze game, hij past dan ook prima in die tijdsgeest. Ik vind het wel jammer dat hij niet verschillende optredens geeft in het Hyman Memorial Stadium.

In real life gebeurd dat maar zelden.

IRL gebeurt het sowieso maar zelden dat een burger een tank jat en dood en verderf zaait :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...