Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    71

  • ERRWINS

    55

  • VeryRealGirl

    54

  • .PhoeniX.

    51

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ook leuk: in een tractor door de country cruisen. Heerlijk rustgevend! :puh:

Ook zeer rustgevend:

De gehele map van San Andreas bezoeken per Faggio. Rustig door de landerijen, dorpen en steden cruisen en ondertussen van de geweldige vergezichten genieten. Het is even een investering van tijd, maar onbetaalbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel San Andreas doorwandelen kan natuurlijk ook. Ik voel een competitieve Avondvierdaagse in San Andreas aankomen!

Daar heb ik vermoedelijk het geduld niet voor... puh2.gif Fietsen lijkt me dan een beter idee, lekker de bossen en de Mount Chilliad verkennen.

Ik speel eigenlijk nooit meer de singleplayer modus. Een tijdje geleden een poging gewaagd om de storyline nog eens door te spelen maar ik verveelde me al snel. Het enige wat me nog enigszins intereseert is MTA maar dat zwakt, mede door het lage spelers aantal op Party and Co, ook snel af. Maar het blijft wel een spel wat ik opstart als ik me heel erg verveel. :>

Voor mij is het ook al een tijdje terug dat ik daadwerkelijk de storyline heb doorgespeeld, los van forumsavegames en contests. Gelukkig zijn er nog wel alternatieven om je te vermaken in singleplayer, dit topic staat er al vol mee. MTA blijft overigens ook een ongekende bron van amusement, ook al heb ik verder geen vaste server waar ik op speel. De laatste tijd zit ik zo af en toe wel met een vriend van me op een server waar ze een redelijk aantal gemodde skins en auto's hebben. Blijft vermakelijk.

Ik pak dan altijd een bus die dan een 'route' langs de meest belangrijke bestemmingen van San Andreas gaat, zoals vliegvelden, treinstations en één halte per dorpje. Stoplichten en snelheidslimieten? Nee, een bus mag altijd harder rijden dan toegestaan en mag door rood rijden, mits het verantwoord gebeurt natuurlijk. Ja, wat role-playing op z'n tijd moet kunnen. blij.gif

Da's ook een leuke! Die is zeker nog eens het proberen waard, nooit aan gedacht. yep.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf ermee komen; speel de mod Things To Do In San Andreas, oftewel de mod die alle verwijderde content uit de bèta-versie van GTA: San Andreas er weer in zet, waardoor het spel anderhalf keer zo groot lijkt te worden. Allemaal officiële content zoals cutscenes (er worden een hoop plot holes gedicht), missies, voertuigen, en vooral ook een hoop minigames die er uiteindelijk uit zijn gesloopt, maar voor de liefhebber erg interessant zijn om nog eens te spelen.

Sowieso vond ik dat het grote pluspunt van San Andreas t.o.v. andere GTA's; het is veel meer een RPG en het heeft veel meer mogelijkheden in de spelwereld dan andere GTA's. Van de trucker-missions tot de Ammu-Nation challenges, Beat the Cock tot de Martial Arts school - het zijn allemaal kleine details die bij elkaar opgeteld de game zo veel diversiteit brengt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou best kunnen, maar dat zijn volgens mij de enige dingen die die mod-maker zelf heeft toegevoegd.

Het is trouwens zo dat sommige cutscenes die oorspronkelijk verwijderd waren, nog geen beeld hadden. Daarom zie je soms, vooral bij verwijderde missies, dat het beeld zwart is en je op de achtergrond de conversatie hoort. Ook zijn de verwijderde missies (zoals die van Zero waarbij eindelijk, jawel, de RC Cam (bloempot) opduikt) qua gameplay logischerwijs niet zo vloeiend als normale missies, aangezien de mod maker ze zelf in elkaar heeft moeten zetten op basis van de originele missie-scripts (of het was al zo in de oorspronkelijke bèta-versie).

Maar het zijn vooral de details die het hem doen, talloze details die er nu inzitten waardoor het spel echt stukken uitgebreider lijkt dan de normale GTA: SA. Het voelt gewoon een stuk completer, met meer kleding, tattoos, hairstyles, zijmissies, maar ook dat je nu gewoon de donut shops kunt gebruiken en ja, de seks minigame zit er ook gewoon in. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit van die mod gehoord maar nadat ik het heb opgezocht, lijkt het me wel wat op alles op te zoeken. Er zitten zelfs nieuwe Easter Eggs bij?

Ken je die mod serieus niet? En dat voor een GTA fan? :7

Heb nog poosje getwijfeld om zelfs een nieuwsbericht aan deze mod te wijden, omdat het gewoon zo'n fantastische mod is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben inderdaad een GTA Fan maar met dergelijke mods hield ik me niet echt bezig. De Hot Coffee kende ik natuurlijk wel maar voor de rest gebruikte ik alleen Vehicle mods.

Zijn er ook redenen bekend waarom er zoveel data uiteindelijk uit de game is verwijderd?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zojuist een post met één woord (YUSS) verwijderd. In het vervolg graag iets meer woorden gebruiken om je enthousiasme uit te drukken.

Ik ben inderdaad een GTA Fan maar met dergelijke mods hield ik me niet echt bezig. De Hot Coffee kende ik natuurlijk wel maar voor de rest gebruikte ik alleen Vehicle mods.

Zijn er ook redenen bekend waarom er zoveel data uiteindelijk uit de game is verwijderd?

Alles zal z'n eigen reden wel hebben gehad. Wellicht dat sommige missies achteraf gezien toch minder amusant of passend bleken, daar kan van alles achter zitten. Voor de liefhebbers: de immense lijst met veranderingen en toevoegingen valt hier te vinden.

vind je overigens een vijftal beta-missies, oorspronkelijk geschrapte missies die met behulp van de mod weer speelbaar zijn geworden. smile3.gif
Link to comment
Delen op andere websites

Foreigner _O_

Ik zal me er eens over buigen, lijkt me echt interessant om alles eens te doorlopen.

EDIT: Een aantal dingen komen me wel al bekend voor dankzij SAMP. Zoals SFPD interieur en meerdere 24/7 interieurs.

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Zelf moet ik overigens bekennen dat ik nog nooit met die mod heb gespeeld, maar ik heb wel veel filmpjes bekeken, waaronder die beta-missies.

Dit vond ik overigens ook wel gaaf: Car Salesman. Hierin moet je met potentiële klanten van een autobedrijf een tesritje maken met de auto die ze op 't oog hebben, en jij moet voldoen in de wensen van de klant. Zowat precies hetzelfde concept is terug te vinden in Liberty City Stories, maar misschien is het ook leuk om 't eens te bekijken in San Andreas.

Car Salesman begint rond 3 minuut 30. Er staat overigens meer leuks tussen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...