Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    71

  • ERRWINS

    55

  • VeryRealGirl

    54

  • .PhoeniX.

    51

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zojuist de missie Stowaway gedaan. Toen ik het uit het vliegtuig sprong kwam ik de gele marker in de lucht tegen. Helaas was ik iets te laat om op het ideale moment een foto te nemen, maar hij is nog steeds zichtbaar. Kan iemand mij misschien vertellen wat dit is? Ik probeerde er naar terug te vliegen maar heb niets kunnen vinden. Is dit soms zo'n hemel?

med_gallery_123064_235_69342.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Jep, dat is een sky door. Je kunt zonder cheats/mods daar geen gebruik van maken. Normaal zit de door ver boven het hoogtelimiet, daarom kan je er niet naar terug vliegen.

Dit kan wel volgens mij, door het gebruik van de "airport teleport trick" kun je zonder mods meerdere heavens bereiken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Grappig om eens te zien. De graphics zien er wel echt apart uit op deze manier. Andersom lijkt me toch mooier. :puh: Overigens een leuk detail is dat de hoods zijn meegenomen. Ben benieuwd als je die daadwerkelijk ook nog functioneel zijn. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat laatst de missie Mike Toreno te spelen en dan moet je een stukje rijden met hem en T-bone. Hun 'zitposities' zijn niet helemaal goed uitgewerkt waardoor hun voeten door de vloer van de auto steken en de grond raken. :bonk:

Doet me altijd denken aan de Flintstones. :schater:

 

I.v.m. een eventuele generatiekloof nog even een filmpje die 't 1 en ander ff visualiseert.

 

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Op Tuesday, February 07, 2017 om 19:31, _KoE_Mzungu zei:

hun voeten door de vloer van de auto steken en de grond raken.

Doet me denken aan een stream van mij een tijdje terug :puh: CJ stond in de auto i.p.v te zitten.

 

[youtube]https://youtu.be/PA1wv8OvWGE[/youtube]

 

GVD ik krijg geen fatsoenlijke link ^

Bewerkt: door VeryRealGirl
Link to comment
Delen op andere websites

:bonk: Dat ik na al die jaren nog verrast kan worden in het spel. ... In de missie WSotT springen er 4 poppetjes v/d Vagos op de trein en ik dacht altijd dat je er ook 4 af moest schieten. Maar de laatste tijd valt het me elke keer op dat het er maar 3 zijn. ... Blijkt dus dat R* er al 1 van de trein haalt na de eerste bocht. :D D'r staat, speciaal voor de missie, een metalen buizen geval waar die 4de vagos aan blijft hangen. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...